۲۹ دی ۱۳۹۰، ۱۴:۳۸
کد خبر: 30773090
T T
۰ نفر

اهواز- عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه موقت اهواز از عموم مردم اين استان خواست تا در بازسازي و مرمت ايوان حرم امام علي (ع)، نخستين پيشواي شيعيان عالم مشاركت كنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، آیت الله دكتر 'محسن حیدری' در حاشیه بازدید از دفتر مركزی ستاد یادشده در اهواز افزود: خدمت به بارگاه آن امام همام، نوعی كمك به ترویج دین و حركتی بسیار پسندیده، مقدس و ارزشمند است.

وی با مطلوب ارزیابی كردن روند كمك های مردمی در این خصوص تصریح كرد: لازم است كه این به این كمك ها شتاب بیشتری نیز داد تا كار را هرچه سریع تر به پایان برسد.

آیت الله حیدری با اشاره به واگذاری كار مرمت ایوان طلای حرم علوی به خوزستان، این موضوع را توفیقی بزرگ برای مردم این استان دانست كه باید قدر دانسته شود.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان نیز در این بازدید گفت: تا به حال 24 ستاد شهرستانی و 5 ستاد شركتی و اداری به منظور جمع آوری كمك های مردمی به منظور استفاده در بازسازی و مرمت ایوان حرم علوی در خوزستان راه اندازی شده است.

'شهریار نوروزی' افزود: ستاد از ابتدای ساخت ایوان حرم آن حضرت موفق به جمع آوری 23 میلیارد ریال كمك نقدی و 17 كیلوگرم طلاجات اهدایی مردم خیر و ولایتمدار استان شده است.

وی تصریح كرد: همچنین مقادیر زیادی سیمان و انواع مصالح ساختمانی نیز از سوی مردم خوزستان اهدا گردید كه جهت استفاده به نجف و دیگر شهرهای زیارتی عراق برای مرمت بارگاه ائمه معصومین (ع) ارسال گردید.ك /1

7279/641