۲۹ دی ۱۳۹۰، ۱۴:۰۴
کد خبر: 30773012
T T
۰ نفر

زنجان - دبيرانجمن بسكتبال با ويلچر ايران گفت: دوران محروميت بسكتبال با ويلچر ايران از حضور در ميادين بين المللي، مراحل پاياني خود را طي مي كند.

'محمد پورمقدم' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: بسكتبال با ویلچر ایران در مرحله یك چهارم نهایی بازی های پاراالمپیك 2008 پكن ، به دلیل تغییر جدول رقابت ها و انصراف از بازی در مقابل تیم آمریكا ، تا سال 2013 از حضور در كلیه رقابت ها بین المللی محروم شد.

وی ، اظهار داشت: هرچند ایران اقدامات قانونی خود را در خصوص بخشش یا كاهش این محرومیت پنج ساله انجام داد ، اما موثر واقع نشد.

پورمقدم ، با بیان اینكه امسال دوران این محرومیت به پایان می رسد ، گفت: در طول این مدت بازیكنان بسكتبال با ویلچر ایران با انجام تمرینات و حضور در رقابتهای مختلف از جمله لیگ برتر ، توان فنی و آمادگی خود را برای مصاف با رقبای خارجی ، ارتقا بخشیده اند.

وی تصریح كرد: تا زمان حاضر پیشرفت های خوبی در بسكتبال با ویلچر ایران حاصل شده است و با تلاش مربیان و دست اندركاران بسكتبال با ویلچر ایران، بازیكنان برای حضور در میادین برون مرزی آماده تر می شوند.

پورمقدم گفت: از ابتدای سال 2013 ایران می تواند در رقابت های برون مرزی بسكتبال با ویلچر به مصاف حریفان خود برود و تلاش می شود با تیمی منسجم و قوی پای در میادین بین المللی گذاشته شود.

597/596/ 1645
۰ نفر