بوشهر- نماينده مردم استان بوشهردرمجلس خبرگان رهبري و امام جمعه موقت قم گفت: صف هاي طولاني مردم ايران در انتخابات هاي مختلف و پيشرفت روز افزون دانشمندان ما در عرصه علم و فن آوري دشمن را وادار به تهديد و ترور كرده است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در جمع مردم بخش بوشكان دشتستان افزود: دشمن اگر با این خیال كه می تواند با ترور ملت ما را از رسیدن به اهداف بلندش دور كند، كور خوانده است.

وی یادآورشد: تمام طرح و برنامه دشمنان ما امروز منصرف كردن مردم برای حضور در انتخابات و خدشه وارد كردن به آن است.

امام جمعه موقت قم بیان كرد: امروز تمام جهانیان اوضاع ایران را رصد می كنند و منتظرند ببینند مردم ما امسال در 22بهمن با این همه كارشكنی چه پاسخی و عكس العملی دارند.

وی گفت: آنچه ما را در مقابل دشمن استوار نگه داشته مسوولیت پذیری در مقابل خدا و اهل بیت است و پیمانی كه مردم ما با شهدا و خانواده ها ی آنها بسته اند، به همین سادگی شكسته نخواهد شد.

حسینی بوشهری افزود: تا زمانی كه ما ملت ایران پاسدار ارزش های انقلاب، یاریگر دین خدا، بر مبانی اعتقادی، غدیر، عاشورا و كربلا پایبند باشیم برتمام تهدیدهای دشمن به هر شكل و قالبی، پیروزیم.

وی بیان كرد: مردم ما امروز مثل همیشه هوشمند هستند و توطئه ها و سناریوهایی كه از بدو انقلاب تاكنون دشمنان طراحی كرده اندرا بخوبی شناخته و به آن پی برده اند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردمی كه دفاع مقدس را بخوبی اداره كرده اند امروز نیز در مقابل تهدیدها و تحریم ها آنچنان استوار و پابرجا خواهند ایستاد كه تمام دنیا به این نتیجه برسند كه این انقلاب با هیچ توطئه و نیرنگی از پای نخواهد نشست.

حسینی بوشهری به همراه جمعی از مسوولان با مردم روستاهای فاریاب، طلحه، بوشكان و شهر كلمه بخش بوشكان دشتستان دیدار كرد و از نزدیك به بررسی مسائل و مشكلات آنها پرداخت.ك/2

7213/539