۲۷ دی ۱۳۹۰، ۲۲:۲۸
کد خبر: 30770219
T T
۰ نفر

كيش-فرمانده نيروي انتظامي كيش خبر از كشف مقداري داروي غيرمجاز و غيربهداشتي در كيش داد.

سرهنگ 'عزیراله ملكی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در پی كسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع داروهای قاچاق و غیر مجاز در سطح جزیره كیش توسط یكی از صنوف فعال، موضوع در دستور كار ماموران مدیریت نظارت بر اماكن عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی، با حضور ماموران مركز بهداشت كیش از این واحد صنفی بازدید و مقادیر قابل توجهی داروی غیرمجاز كشف و ضبط كردند.

ملكی همچنین از دستگیری یك قاچاقچی مواد مخدر و كشف بیش یك كیلو ماده مخدر از نوع حشیش خبر داد و گفت: این قاچاقچی با هویت (الف – الف) در اطراف یكی از دانشگاه های جزیره كیش اقدام به فروش مواد مخدر میكرد كه پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه كیش در ادامه از بستن یك رستوران متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی خبر داد و گفت: درپی وصول اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینكه یكی از رستوران های فعال در سطح جزیره كیش اقدام به ارائه و عرضه اقلام دخانی به جوانان و مشتریان خود مینماید، موضوع در دستور كار ماموران نظارت بر اماكن عمومی این فرماندهی قرار گرفت كه ماموران در بازدید از این رستوران با مشاهده تخلفات فوق این رستوران را پلمپ كردند.

به گفته این فرمانده پلیس، همچنین در راستای برخورد با فروشندگان و خرده فروشان مواد مخدر در سطح جزیره كیش، ماموران پلیس با هوشیاری و چهره زنی افراد مشكوك موفق به كشف بیش از هزار گرم انواع مواد مخدر شدند.

وی ادامه داد: مواد كشف شده از قاچاقچیان به هویت (ب-ج) و (الف-ن) كه در اطراف برخی از بازارهای كیش دستگیر شدند جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.ك/3

1234/668