مشهد- سرمربي تيم واليبال مشهد الرضا (ع) گفت: تمام تلاش براي حفظ موقعيت خود در ميانه جدول ليگ برتر را به كار مي گيريم.

به گزارش ایرنا، 'جبار قوچان نژاد' عصر یكشنبه بعد از مسابقه تیمهای والیبال مشهد الرضا (ع) و سایپای البرز در مشهد طی گفتگو با خبرنگاران افزود: من این قول را به همه هواداران تیم می دهم كه با تمام توان سهم استان خراسان رضوی را در لیگ برتر والیبال حفظ كنم.

وی گفت: بازی برابر تیم سایپا كه از چند بازیكن ملی پوش كه سابقه حضور در رقابتهای جام جهانی و مسابقه برابر تیمهای قدرتمند جهان را دارند، سخت بود و این طبیعی است كه در این شرایط نمی توانستیم برابر تیم قدرتمندی مانند سایپا به موقعیتی بهتر از این دست یابیم.

وی در زمینه دلایل نتیجه نگرفتن برابر تیم سایپا افزود: در ست های اول و دوم از نظر روانی خود را پیدا نكرده بودیم و اگر خود را پیدا می كردیم و از توانایی های خود بهره بیشتر می بردیم، به طور یقین نتیجه بهتری كسب می كردیم.

وی گفت: به رغم این امر توان فنی بازیكنان ما در ادامه لیگ برتر والیبال بد نیست و در شرایط خوبی قرار دارد.

او افزود: با مرور فیلم مسابقه های مختلف از جمله این رقابت با سایپا سعی می كنیم تیم خود را از نظر فنی آنالیز و نقاط ضعف خود را بیابیم تا در ادامه رقابتها حضور موفقتر داشته باشیم.

تیم والیبال سایپای البرز عصر یكشنبه در راستای مسابقه های برگشت لیگ برتر والیبال كشور توانست میزبان خود تیم مشهد الرضا (ع) را با نتیجه سه بر یك شكست دهد.

تیم سایپا تاكنون با 36 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر والیبال قرار دارد و تیم مشهد الرضا (ع) با 14 امتیاز سكوی دهم را به خود اختصاص داده است./3

7490/ 664