۲۵ دی ۱۳۹۰، ۱۴:۱۹
کد خبر: 30765631
T T
۰ نفر

كرمانشاه - امام جمعه كنگاور گفت: ترور دانشمندان ايراني به دست امريكا و انگليس صورت مي گيرد چرا كه آنها در برابر پيشرفتهاي ايران به بن بست رسيده اند.

حجت الاسلام محمد ایوبی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دشمن همواره با هر حربه ای از ابتدای انقلاب تاكنون سعی در براندازی نظام اسلامی ایران داشته است و خود این امر باعث شده كه هر بار با شیوه ای نو در میدان حاضر شود و هر بار نیز به حول و قوه الهی شكست خورده است.

وی با بیان این كه امروز دشمن در برابر ابعاد مختلف پیشرفت و شكوفایی ایران دچار درماندگی شده است، گفت: ترور یكی دیگر از حربه ها و توطئه هایی است كه دشمن برای سنگ اندازی در این پیشرفت داشته و دارد ولی این مهم نیز راهی به جایی نمی برد.

ایوبی ادامه داد: مردم با هوشیاری هرچه تمامتر در برابر این حربه دشمنان خواهند ایستاد و مانع تراشی آنها را برای جلوگیری از ادامه فعالیت صلح آمیز دانشمندان هسته ای كشورمان ناكام خواهند گذاشت.

شهید 'مصطفی احمدی روشن' هفته گذشته در یك عملیات تروریستی در تهران به شهادت رسید و نام وی در كنار شهیدان مسعود علی محمدی، مجید شهریاری و داریوش رضایی نژاد به عنوان شهدای جهاد علمی ایران جاودانه شد.ك/3

7457/567