۲۴ دی ۱۳۹۰، ۱۴:۲۰
کد خبر: 30764241
T T
۰ نفر

تهران - تاريخ پايان اجراي آثار نمايشي به صحنه رفته در تالار هاي مختلف مجموعه تئاتر شهر اعلام شد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، نمایش 'مشروطه بانو' به كارگردانی حسین كیانی كه از27 آذر ماه در تالار اصلی به صحنه رفته است، دوشنبه، 10 بهمن ماه به اجرای خود پایان خواهد داد.

نمایش 'رپرتواری از آثار گروه تئاتر دن كیشوت با رونمایی از محسن' به كارگردانی علی اصغر دشتی نیزكه از اول دی ماه درتالار چهار سو به صحنه رفته تا 10 بهمن ماه میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

نمایش 'آفتاب از میلان طلوع می كند' به كارگردانی آرش عباسی هم كه از27 آذر ماه به صحنه رفته است، 10 بهمن ماه به اجرای خود در تالار قشقایی پایان می دهد.

نمایش 'كشتار خاموش' به كارگردانی نصرالله قادری نیز كه از 20 آذر در تالار سایه به صحنه رفته، سه شنبه (27 دی ماه) به اجرای خود پایان می دهد.



** نمایش 'سرود صد هزارافلیای عاشق' در كارگاه نمایش

نمایش 'سرود صدهزار افلیای عاشق» نوشته قطب‌الدین‌صادقی و كارگردانی احسان فاضلی از 25 دی ماه در كارگاه نمایش به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش پیش ازاین دربیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاترفجردربخش جشنواره جشنواره‌ها به روی صحنه رفته بود و به عنوان نمایش برگزیده دومین جشنواره تئاتر 'تك' انتخاب شده بود.

'صحرا فتحی' در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد.

این نمایش از 25 دی ماه تا 10 بهمن ماه هر روز در دو نوبت 18 و 19 و 30 دقیقه در كارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت.



**فروش بلیت نیم بها نمایش 'آفتاب از میلان طلوع می كند'

بر اساس این گزارش و به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، بلیت نمایش 'آفتاب از میلان طلوع می كند' به كارگردانی آرش عباسی از یكشنبه تا چهارشنبه هرهفته برای تمامی دانشجویان رشته های تحصیلی به صورت نیم بها ارائه خواهدشد.

نمایش 'آفتاب از میلان طلوع می كند' هر روز غیر از شنبه ها ساعت 19 و 15 دقیقه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

فراهنگ**ا.خ*1580