۲۴ دی ۱۳۹۰، ۱۳:۲۲
کد خبر: 30764143
T T
۰ نفر

دزفول –در اربعين شهادت سالار شهيدان حضرت اباعبدا...الحسين (ع) درحرم مطهرحضرت دانيال نبي (ع) بيش از يكصد هزار نفر از مردم به همراه زائران شهرهاي مختلف استان خوزستان به سوگواري پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم با اجرای برنامه های متعدد توسط مداحان و ذاكرین اهل بیت (ع) مرثیه سرایی و نیز سینه زنی ،زنجیر زنی و سنج و دمام از سوی شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین انجام شد.

در اربعین حسینی آستانه مقدس حضرت دانیال نبی (ع) شاهدحضور خیل عظیم عزاداران از شهرهای اهواز،دزفول،اندیمشك،سوسنگرد،هویزه،آبادان،گتوند و خرمشهر بود كه با شور و شوق وصف ناپذیری در آیین های عزاداری سیدالشهدا(ع) شركت كردند.

خیابانها،میادین،اماكن مذهبی شوش در حالیكه سیاه پوش شده بود امروز مملو از جمعیت عزاداران حسینی است كه برای برپایی آیین های عزاداری و استقبال از كاروانهای سوگواران حسینی حضور یافتند.

شیفتگان امام حسین (ع) در شوش با برپایی بیش از 50 ایستگاه صلواتی به ادای نذورات خود پرداخته و با چای، غذا، میوه و غیره از زائرین پیاده و هیات های عزادار پذیرایی می كنند.

ترافیك سنگینی از خودروها در مسیرهای منتهی به شوش بویژه جاده دزفول, شوش و شوش اهواز و شوش اندیمشك بود كه نشان از عشق و علاقه وصف ناپذیر مردم موحد استان خوزستان به اهل بیت (ع) برای حضور در آیین های عزاداری اربعین حسینی داشت.

538/7280/506
۰ نفر