۲۳ دی ۱۳۹۰، ۹:۳۴
کد خبر: 30763078
T T
۰ نفر

شهركرد _ استاندار چهارمحال و بختياري گفت: شركت پرشور و بانشاط مردم ايران در انتخابات نشانگر وفاداري آنان به آرمانهاي بلند نظام جمهوري اسلامي و شهيدان است.

'علی اصغر عنابستانی' روز جمعه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات را در كشور طی عمر بابركت نظام جمهوری اسلامی نشانه وجود مردمسالاری دینی عنوان و بیان كرد: مردم برگزاركنندگان اصلی انتخابت در كشور هستند.

وی در ادامه افزود: 15 هزار ناظر و مجری انتخابات در استان چهارمحال و بختیاری از میان معتمدان و اقشار مختلف مردم انتخاب می شوند و این نیروها در اجرا و نظارت انتخابات مشاركت می كنند.

او با اشاره به توطئه های دشمنان برای ایجاد دلسردی در فضای انتخابات گفت: تنها دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ازعدم حضور بانشاط مردم در انتخابات آتی مجلس سود برده و خوشحال می شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری از مجریان، ناظران و برگزاركنندگان انتخابات به عنوان امانتدار و امین مردم در این عرصه یاد و تاكید كرد: رعایت دقیق قانون و بیطرفی از اصول برگزاری انتخابات مجلس است.

وی گفت: مشاركت حداكثری مردم در انتخابات موقعیت نظام جمهوری اسلامی را در عرصه بین الملل تثبیت می كند و جواب محكمی به دشمنان است.

عنابستانی افزود: نباید در انجام این وظیفه الهی كوتاهی شود زیرا برای پیروزی و حفظ نظام جمهوری اسلامی خونهای پاكی ریخته شده است.

547/7362
۰ نفر