۲۳ دی ۱۳۹۰، ۹:۱۲
کد خبر: 30763057
T T
۰ نفر

تهران - وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي طي پيامي شهادت محقق و پژوهشگر كشورمان 'مصطفي احمدي روشن' را به جامعه جوان دانشگاهي و خاندان وي تبريك و تسليت گفت و افزود: استكبار بداند شهادت براي شيعه هرس است نه هراس.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام 'سید محمد حسینی ' آمده است: درخت تناور باور را هر روز زخمه‌ای می زنند و شاخه ای از آن می كَنند.

دستان پلیدی كه قصد خشكاندن این شجره پاك را دارند! چه آنان كه در آستانه اربعین سالار شهیدان، زائران و حق ‌باوران را در جوار آن خاك پاك به شهادت می رسانند.

وی می افزاید: آنانی كه نخبگان و اندیشمندان این سرزمین نازنین را به خون خود غسل می‌دهند، نمی‌دانند به خواست الهی جز هرس این تناور درخت و پر بارتر كردن شاخه های آن، از عداوت چیزی نصیبشان نمی‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه آورده است، از آن آستین ناپاك بار دیگر پنجه‌های دیو خیانت به فرمان خیمه شب بازان صهیونیسم جهانی به درآمد و گلوی حق ‌جوی یك اندیشمند ارجمند ایران اسلامی، محقق و پژوهشگر برادر گرانبار و خدمتگزار عالیمقدار شهید مصطفی احمدی روشن را درید و چهره پاكش را به خون كشید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاكید كرد: این جاهلان، غافل از آنند كه هزاران حنجره از گلوی ایشان خواهد جوشید و هزاران جوان برای جبران این فقدان، خواهند كوشید.

حسینی در این پیام تصریح كرد: جهان استكبار بداند كه شهادت برای شیعه هرس است نه هراس!

عضو كابینه دولت دهم در ادامه پیام، این شهادت را به جامعه جوان دانشگاهی و خاندان ایشان تبریك و تسلیت عرض نموده، علو درجات ایشان كه چونان اسمش برگزیده بود و توفیق ملت بزرگ ایران را در مبارزه با شب‌ خصلتان در معیت خورشید رهنمودهای رهبر عزیزمان، از درگاه حضرت منان مسئلت می‌نماییم.

فراهنگ ** 1355 **1594
۰ نفر