۲۲ دی ۱۳۹۰، ۱۸:۰۳
کد خبر: 30762655
T T
۰ نفر

قم ـ استاندار قم گفت: با تلاش همه بخشها و عناصر دست اندركار، خوشبختانه مسكن مهر در استان از پيشرفت قابل قبولي برخوردار بوده و همه امكانات و منابع استان براي تحقق كامل سياستهاي اين حوزه بسيج شده اند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین 'محمدحسین موسی پور' در جلسه بررسی مشكلات تعاونی‌های مسكن مهر استان ضمن قدردانی از تلاش و همكاری دست اندركاران مسكن مهر استان بویژه تعاونی ها، اظهار امیدواری كرد: با مشاركت و همكاری همه دستگاه ها و مسوولان تعاونی ها، گامهای بعدی برای رسیدن به اهداف كلان بخش مسكن استان، محكم تر از گذشته برداشته شود.

وی با اشاره به واگذاری قطعی بیش از 13 هزار واحد مسكن مهر به متقاضیان طی چهار مرحله، گفت: برنامه ریزی برای تكمیل و تحویل چهار هزار واحد دیگر تا پایان امسال و ابتدای سال آینده انجام شده است.

موسی پور با اشاره به موانع و مشكلات پیش روی تعاونی‌های مسكن مهر، خواستار پیگیری جدی دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای تسریع در رفع این مشكلات و موانع شد.

وی با بیان اینكه موانع كاری نباید در سرعت پروژه های مسكن مهر استان خلل ایجاد كند، بر ضرورت توجه به مسایل و مشكلات این بخش از جمله معافیت مالیاتی، بیمه كارگران، مالیات بر ارزش افزوده پیمانكاران مسكن مهر و همچنین صدور اسناد واحدهای مسكن مهر تاكید كرد.

استاندار قم در پایان با اشاره به عزم جدی دولت برای حل مشكلات اساسی كشور گفت: در سایه ایده ماندگار مسكن مهر، معضل چندین ساله مسكن در كشور حل شده و خانوارهای زیادی از نعمت داشتن سرپناه و مسكنی مناسب بهره مند شده اند. ك/2

/7404/ 380/