۲۲ دی ۱۳۹۰، ۱۵:۰۷
کد خبر: 30762326
T T
۰ نفر

فرماندار خرم بيد در ديدار با جمعي از بانوان تحصيل كرده صفاشهر مركز شهرستان خرم بيد از تهيه و ارائه طرح ها و ايده هاي نو در زمينه هاي فرهنگي ،اجتماعي و سرمايه گذاري استقبال كرد و خواستار مشاركت تحصيل كردگان در توسعه اين شهرستان شد.

به گزارش دریافتی ایرنا، داود ایوبی گفت: به رغم وجود قابلیت های زیاد در شهرستان خرم بید، به علت عدم مشاركت تحصیل كردگان بسیاری از پتانسیل ها همچنان بصورت بالقوه باقی مانده كه موجب نگرانی شده است.

وی افزود: نقش نخبگان در به فعلیت رساندن قابلیت های انسانی،صنعتی و معدنی بسیار زیاد است این در حالی است كه تحصیل كردگان شبانه روز به دنبال شغل های دولتی و پشت میز نشینی هستند.

رییس شورای اداری شهرستان خرم بید اضافه كرد: تغییر نگرش افراد تحصیل كرده دربه فعلیت رساندن قابلیت ها می تواند افق بسیار روشنی را برای خود آنها و شهرستان ایجاد كند كه در ادامه آن بهبود زندگی مردم و افراد جویای كار را به دنبال خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان خرم بید اظهار داشت: جای خالی طرحهای تحول آفرین كه بتواند نقشه راه را برای مسئولان ترسیم و موجب كسب اعتبار مادی و معنوی شهرستان شود كاملا احساس می شود.

ایوبی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: جوانان در ایجاد انتخابات پرشور نقش اساسی دارند كه می بایست در این راه با روشنگری موجبات مشاركت گسترده مردمی را فراهم كنند.

وی گفت: شركت گسترده در انتخابات نشان دهنده ولایتمداری،عشق به انقلاب ،اسلام و علاقه مندی به موفقیت كشور است كه همگی از ویژگیهای جوان مسلمان و نخبه می باشد.ك/1

675