۲۲ دی ۱۳۹۰، ۱۴:۳۷
کد خبر: 30762282
T T
۰ نفر

سرباز- كميته هاي 13 گانه ستاد دهه فجر شهرستان سرباز در نخستين نشست اين ستاد تشكيل شد و آغاز بكار كردند.

به گزارش ایرنا، فرماندار سرباز در این نشست كه روز پنجشنبه در فرمانداری برگزار شد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام امت (ره) بزرگترین رخداد قرن بیستم است.

'احمد رضا ریگی' افزود: این انقلاب مردمی در آن شرایط سخت كه دنیا در دست استعمار گران شرق و غرب بود توانست تمام ملت های بیدار و آزاده را تحت تاثیر قراردهد و سرمشقی برای قیام آنان شود.

وی با اشاره به شخصیت منحصر بفرد و الهی حضرت امام (ره) بیان كرد: ایشان شخصیتی بی بدیل بودند كه با انفاس قدسی خویش موجبات بیداری ملت های آزاده و مظلوم دنیا در برابر حكام ظلم و جور و طواغیت زمان را فراهم كردند كه جنبش های جهان امروز حتی در جهان غرب نتیجه تاثیرات شگرف و بیدارگرانه آن شخصیت برجسته و الهی است.

فرماندار سرباز از انقلاب اسلامی به عنوان هدیه الهی به ملت بزرگ ایران اسلامی یاد كرد و اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با این انقلاب به رهبری حضرت امام (ره) جایگاه واقعی خویش درجهان را بازیافت بگونه ای كه امروز رسیدن به این جایگاه آرزوی همه ملت های مسلمان و حتی غیر مسلمان شده است.

رییس ستاد دهه فجر شهرستان سرباز افزود: دهه مبارك فجر فرصتی مناسب برای شناساندن ابعاد مختلف انقلاب اسلامی و شخصیت حضرت امام (ره) به نسل جوان و همچنین معرفی اقدامات انجام شده توسط نظام اسلامی در طول عمر پربركت آن به آحاد مردم و تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی است. ك/2

7313 / 653