۲۰ دی ۱۳۹۰، ۱۹:۰۸
کد خبر: 30759052
T T
۰ نفر

تبريز- سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: اگر داور بازيكن ما را اخراج نمي كرد، امكان نداشت تراكتورسازي به ما گل بزند.

منصور ابراهیم زاده شامگاه سه شنبه پس ازآنكه تیمش با نتیجه دو بر یك مغلوب میزبان خود تراكتورسازی شد، در جمع خبرنگاران افزود: با اینكه تمام موارد در خصوص تیم میزبان را به بازیكنانم گوشزد كرده بودم اما آنها این موارد را جدی نگرفتند و با اشتباهات فردی نتیجه را واگذار كردند.

وی گفت: دو كارتی كه سینا عشوری از داور مسابقه گرفت، بی مورد بود و اخراج این بازیكن از زمین، در شكست تیم تاثیرگذار شد.

ابراهیم زاده در خصوص تیم داوری این بازی، گفت: زمانی كه گل اول تراكتور سازی به ثمر رسید كمك اول به نشانه آفساید بودن پرچم زد و موجب شد بازیكنان دفاعی تیم به خیال آفساید كمی در امر دفاعی تعلل كنند و همین غفلت موجب به ثمر رسیدن گل تساوی شد.

وی بیان كرد: البته در دقایق پایانی بازی می توانستیم نتیجه را به مساوی بكشانیم كه با عكس العمل دروازه بان تراكتورسازی مواجه شدیم، اما بازهم از عملكرد بازیكنانم رضایت كامل دارم.

وی همچنین از شعارهایی كه قبل از بازی توسط تماشاگران حاضر علیه تیم سومی سرداده می شد گلایه كرد و گفت: اینگونه شعارها هیچگاه در شان مردم تبریز و آذربایجان نیست و من دوست دارم مردم تبریز همواره و مثل گذشته نمونه و الگوی اخلاق باشند.

ذوب آهن با قبول شكست دو بر یك مقابل تراكتورسازی با 24 امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند و تراكتورسازی با 33 امتیاز به رده سوم صعود كرد.

7233/587/245
۰ نفر