۲۰ دی ۱۳۹۰، ۱۷:۰۲
کد خبر: 30758823
T T
۰ نفر

تهران - سرمربي تيم فوتبال شاهين بوشهر گفت: براي كسب هر 3 امتياز ديدار مقابل تيم پرسپوليس، به تهران آمده‌ ايم و مطمئن باشيد يك بازي تهاجمي مقابل پرسپوليس ارايه خواهيم كرد.

'فیروز كریمی' روز سه شنبه در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس با بیان این كه توانایی های هر دو تیم بالاست، اضافه كرد: به طور حتم، فردا (چهارشنبه) بازی سنگینی را شاهد خواهیم بود چرا كه هر دو تیم انگیزه بالایی برای این بازی دارند.

كریمی اضافه كرد: هر دو تیم شروع خوبی در نیم فصل دوم نداشته اند به خصوص بازیكنان تیم پرسپولیس كه نتوانستند خواسته ‌های دنیزلی را به اجرا بگذارند، از این رو فشار روی تیم ما كمتر از پرسپولیس است.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در ادامه و در خصوص تازه ترین وضعیت كرار جاسم و استفاده از وی در دیدار مقابل استقلال تهران نیز گفت: تابع دستورات مسوولان تیم بوده و اگر قول و قراری به من ابلاغ شود، سر قول‌ مان می‌ مانیم و كرار را در فینال بازی نمی‌ دهیم.

وی در ادامه از بازی كرار جاسم تمجید كرد و افزود: كرار این روزها خوب تمرین می كند و از آماده های تیم ماست اما به دلیل اینكه زیاد با ما تمرین نكرده است، شاید فردا از وی استفاده نكنم، با این همه معتقدم این بازیكن به لحاظ اخلاقی و فنی بهترین بازیكن آسیایی لیگ برتر است.

كریمی تصریح كرد: هنگامی كه به این باشگاه آمدم به مسوولان آن متعهد شدم كه در دور برگشت مسابقه های لیگ برتر و در جدول رده بندی این لیگ در یك سوم بالایی جدول قرار بگیریم كه امیدوارم به این مهم دست پیدا كنیم.

وی در خصوص هادی شكوری و تازه ترین وضعیت مدافع تیم شاهین پس از منتفی شدن حضورش در تیم پرسپولیس نیز گفت: این بازیكن مشكلی ندارد و به طور حتم از اینكه با رفتن او موافقت نكردیم، از دست ما دلخور نیست.

سرمربی تیم شاهین بوشهر در خصوص تغییر زمان بازی فینال جام حذفی گفت: برنامه ‌های سازمان لیگ را دیده‌ام و انصافا خوب نیز كار می كنند، 15 سال پیش را به یاد آورید كه ما حتی برنامه بازی بعد و محل برگزاری مسابقات‌ مان را نمی ‌دانستیم و معلوم نبود هفته بعد به شیراز می‌ رویم یا مشهد اما امروز برنامه سال آینده را هم به ما داده ‌اند.

كریمی تاكید كرد: سال قبل به ما گفته بودند فینال جام حذفی به صورت رفت و برگشت می ‌شود ولی وقتی جدول را امروز نگاه می‌ كردم حتی یك جای خالی هم نبود كه با فاصله یك هفته‌ای دو بازی رفت و برگشت را بتوان انجام داد.

بازی عقب افتاده و برنامه برای هر دو تیم یكی است. امیدوارم اگر اتفاقی قرار است رخ بدهد به نفع تیم ما باشد.

تیم فوتبال شاهین بوشهر در ادامه هفته نوزدهم مسابقه های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران، فردا (چهارشنبه) با تیم پرسپولیس تهران دیدار می كند.

9144 / 1589