۲۰ دی ۱۳۹۰، ۱۳:۵۰
کد خبر: 30758298
T T
۰ نفر

قشم - امام جمعه قشم گفت: اولين و اساسي ترين وظيفه يك مدير بايد رعايت عدالت در زيرمجموعه خود باشد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد حسن زاده سه شنبه در شورای اداری شهرستان قشم افزود: رعایت عدالت در یك مجموعه نیز باید جامع و تاثیرگذار باشد.

وی رعایت عدالت در عزل ونصب ها را مهمترین وظیفه یك مدیر در جامعه اسلامی خواند وتصریح كرد: ادای این وظیفه از سوی یك مدیر به این معنی است كه در مجموعه او هركس درجای خود قرار بگیرد.

امام جمعه قشم در این خصوص یادآور شد: این درست نیست كه فردی در پستی منصوب شود كه نه مدرك تحصیلی او با این پست همخوانی دارد و نه اینكه كارآیی لازم را در آن پست داشته باشد.

حجت الاسلام حسن زاده در بخش دیگری از سخنان خود رعایت حق زیردستان را به معنی بندگی خدا دانست و یادآور شد: عبادت خدا تنها نماز، روزه، خمس و زكات نیست، بلكه ادای حق زیردستان نیز یكی از بهترین عبادات خدا بشمار می رود.

به گفته وی این عبادت زمانی كامل است كه رفتار با زیردست توام با مهربانی نه با تحكم و بی احترامی باشد.

وی همچنین با اظهار رضایت از انتصابات جدید در فرمانداری و سازمان منطقه آزاد قشم تزلزل مدیریت در چندماه اخیر را در این شهرستان به ضرر مردم این جزیره خواند و خاطرنشان كرد: همه مدیران ومسئولان دست به دست هم بدهند تا قشم به قطب اقتصادی كشور تبدیل شود.

امام جمعه قشم ارتقاء معیشتی و رفاه جزیره نشینان را در حد شان ومنزلت مردم شریف این جزیره، یك الزام خواند و تصریح كرد: قابل قبول نیست كه در قشم با این همه رونق و توسعه اقتصاد و تجارت افرادی زندگی كنند كه به نان شب شان محتاج باشند.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت توجه جدی مسئولان قشم به توسعه فرهنگی جزیره تاكید كرد و گفت: كار فرهنگی این نیست كه به برگزاری جشن ها و جشنواره ها و دعوت از افراد خاص بپردازیم، بلكه كار فرهنگی این است كه مردم را بیش از پیش با دین، نماز و حجاب آشنا كنیم تا زندگی مردم روز به روز بهتر و سالم تر شود.

حجت الاسلام حسن زاده درباره انتخابات مجلس نهم نیزبا تاكید بر این موضوع كه انتخابات آبروی نظام اسلامی است از مدیران ادارات شهرستان قشم خواست با رفتار و برخورد خود زمینه حضور حداكثری مردم جزیره را در پای صندوق های رای فراهم بیاورند./ك2

1871/667