۱۸ دی ۱۳۹۰، ۱۶:۵۶
کد خبر: 30754949
T T
۰ نفر

تهران - مدير ساماندهي اعضا و گروه هاي بنياد علمي و فرهنگي تعزيه از اجراهاي گروه ملي تعزيه مبتني بر نسخ و روايات تاريخي خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، قاسم هادی پور روزیكشنبه افزود: مقرر شده در گروه ملی تعزیه تنها نسخ و روایات تاریخی كه گروه پژوهش آنها را تأیید كرده است مورد استفاده قرار گیرد و گروه ملی تنها به سبك و سیاق سنتی و با استفاده از سازهای قدیمی به اجرای تعزیه بپردازد.

وی ادامه داد: از آنجا كه یكی از چشم اندازهای بنیاد، اجرای تعزیه در كشورهای خارجی است، گروه ملی تعزیه را باید بعنوان گروهی فاخر كه نماینده شایسته ای برای ایران در اجراهای برون مرزی باشد، آماده كنیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد تعزیه، ‌هادی پور از سیستم آنلاین عضوگیری خبرداد و خاطر نشان كرد: داوطلبان می توانند با توجه به فرم ها و آیین نامه های موجود در سایت اقدام به ثبت نام ودریافت كد رهگیری كنند.

وی از ارایه امكانات آموزشی و پژوهشی به افرادی كه ثبت نام می‌كنند؛ خبر داد و افزود: هدف از این كار این است كه در مناطق مختلف كشور دوره های آموزشی برگزار كنیم و امكاناتی چون ارسال اخبار روزانه، ارسال مقالات و ارسال خبرنامه و همچنین ارائه تخفیف برای خرید محصولات بنیاد تعزیه و همایش های آیینی را برای اعضاء مهیا كنیم.

بنیاد علمی و فرهنگی تعزیه و نمایش های آیینی همزمان با اربعین امام حسین(ع) به عنوان تشكلی مردم نهاد افتتاح خواهد شد.

فراهنگ**ا.خ**1588
۰ نفر