۱۸ دی ۱۳۹۰، ۱۵:۴۰
کد خبر: 30754746
T T
۰ نفر

تهران - نمايشگاه نشريات برگزيده داخلي و خارجي به همراه آثار و دستاوردهاي زنان مسلمان امروز - يكشنبه - در مركز اسناد كتابخانه ملي ايران گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، در این نمایشگاه صنایع دستی ایرانی و خارجی شامل كتیبه، مجسمه و نقوش برجسته به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه امروز در حاشیه آیین افتتاحیه نخستین جشنواره بین المللی نشریات زنان مسلمان و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی ازمسوولان بخش های فرهنگی كشور آغاز به كار كرد.

بر اساس این گزارش، در كنار برپایی این نمایشگاه، هشت نشست تخصصی در زمینه' زن، رسانه و جنگ نرم 'برگزار خواهد شد.

نخستین'جشنواره بین المللی نشریات زنان مسلمان' با شركت بیش از 27 نشریه خارجی از كشورهای مختلف آسیایی، آفریقایی و اروپایی و 10 نشریه داخلی در تهران برگزار می شود.

این جشنواره از سوی اداره كل امور زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از 17 تا 22 دی ماه جاری درتهران برگزار می شود.

در این جشنواره كه با موضوع ' زن، رسانه و جنگ نرم' برگزار می شود، شماری از شخصیت های كشوری و اندیشمندان حوزه رسانه حضور خواهند داشت.

در این جشنواره میهمانانی از كشورهای اندونزی، عراق، تاتارستان، تونس، قزاقستان، آرژانتین، مصر، روسیه، تایلند، بوسنی و كوزوو حضور دارند.

اجتمام**9134 **1569**
۰ نفر