۱۸ دی ۱۳۹۰، ۱۵:۰۵
کد خبر: 30754631
T T
۰ نفر

معاون وزير كشور و رييس سازمان مديريت بحران با بيان اينكه حوادث براي مردم و مسئولين تنش زا هستند ؛گفت : رسانه ها و دستگاه هاي خبر رساني بعنوان يكي از مجموعه هاي اصلي و رابط بين مردم در كاهش تنش و اضطراب در مواقع بحران موثر هستند .

به گزارش روز یكشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت كشور ؛ حسن قدمی در اولین همایش نقش رسانه در مدیریت بحران ضمن دعوت مجدد از اصحاب رسانه برای اینكه آثار و عملكرد خود را به دبیرخانه سازمان ارسال كنند؛ افزود: تاكنون 90 اثر به دبیرخانه این همایش واصل شده است كه از این میان 10 نفر به عنوان برترین ها در مرحله اول انتخاب شده اند و این قدردانی به معنی قدردانی از همه عزیزانی است كه در این عرصه متقبل زحمت شده اند .

معاون وزیر كشور و رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به سه مرحله وقوع قبل ، بعد و حین حوادث طبیعی گفت : اصحاب رسانه غالباً بعد از وقوع رویدادها حضور دارند و تأكید ما بر این است كه با توجه به نقش رسانه در پیشگیری با حضور در قبل از حادثه ارتباط خود را با مسئولین قوی تر كنند .

وی با بیان اینكه حوادث جز لاینفك زندگی بشر می باشد؛اظهارداشت: ما نمی توانیم وقوع حوادثی چون زلزله ، سیل و خشكسالی را نادیده بگیریم كه این جزئی از طبیعت است و نیازمند بررسی راه های پیشگیری و شناسایی آن وجود دارد .

قدمی با بیان اینكه جامعه ایمن مساوی استقرار آرامش عمومی است اظهار امیدواری كرد: انشاءالله با بسیج مسئولین بتوانیم با داشتن جامعه ای ایمن اهداف این نهاد را به منصه ظهور برسانیم .

استاندار اصفهان ، رئیس كارگروه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران ، معاون بنیاد مسكن ، مدیر كل اخبار داخلی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ، مدیر شبكه چهار سیما و مدیر رادیو سلامت و گروه كثیری از اصحاب رسانه از اعضای حاضر در این نشست حاضر شدند .

سیام**7378** 1418
۰ نفر