۱۷ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۲۰
کد خبر: 30752601
T T
۰ نفر

تهران- فرماندار شهريار گفت: مشاركت و همكاري خيرين مدرسه ساز در حل مشكلات آموزش و پرورش كارگشا و نويد بخش آينده اي روشن مي باشد.

به گزارش ایرنا، 'سید عباس جوهری' در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش ، در قالب نشست هم اندیشی كه با حضور خیرین مدرسه ساز ، شهرداران ، روسای انجمن اولیاء و مربیان ، مدیران مدارس و اعضای شورای آموزش و پرورش برگزار شد، این مطلب را عنوان كرد .

وی افزود: همكاری و مشاركت مردم به ویژه خیرین مدرسه ساز در كنار عزم دولت برای حل مشكلات آموزش و پرورش كارگشا و نوید بخش آینده ای روشن است .

وی گفت : در حوزه آموزش وپرورش ، شهرستان شهریار با توجه به جمعیت 700 هزار نفری و رشد 8 درصدی جمعیت یكی از مولفه های منحصر به فرد در بین شهرستان های استان تهران می باشد كه همین امر موجب توجه بیشتر دستگاه های اجرایی در خصوص خدمت رسانی در این حوزه می شود .

جوهری اظهار داشت : مشاركت و همدلی در بین دستگاه های اجرایی یكی از ویژه گی های مهم در خصوص پیشبرد برنامه های آموزشی و تربیتی در سطح شهرستان می باشد .

وی تصریح كرد : تعامل سازنده و مثبت بین مسئولان دستگاه های دولتی و اجرایی موجب شده كه همه ظرفیت ها در شهرستان به كار گرفته شود و فضای آموزشی ما از یك سطح بسیار خوبی برخوردار باشد .

جوهری گفت : در بحث سخت افزاری و نرم افزاری آموزش و پرورش باید ورود جدی پیدا كرده و همه ظرفیت های شهرستان را در جهت ارتقای آموزش و پرورش به كار گیریم .

فرماندار شهریار افزود : در خصوص شهرك های جدید الاحداث باید متصدیان امر در بحث آموزشی به تعهدات خود عمل كرده و با كمك و مساعدت شهرداریها مشكلات و مسائل آموزشی را مرتفع سازند و در این باره سرانه های آموزشی تامین گردد .

وی در باره سند تحول آموزش و پرورش نیز گفت : در خصوص سند تحول به مدت طولانی به صورت تخصصی كارهای بسیاری انجام گرفته و گامهای بلند و موثری در حوزه آموزش و پرورش برداشته شده كه انتظار داریم در آینده ای نزدیك نیازهای آموزش و تربیتی ما بدین وسیله مرتفع شود.

جوهری تصریح كرد : ضوری است ارتباط و تعامل آموزش و پرورش با خانواده ها پررنگ تر و موثرتر از قبل باشد و این امر نهادینه شود تا شاهد ارتقای كمی و كیفی در بحث آموزش و پرورش باشیم .

فرماندار شهریار اظهار داشت : انتظار داریم برای ارتقای سطح آموزشی از امكانات و فناوریهای به خصوص در فضای مجازی بیشتر از گذشته استفاده شود .

وی در پایان مدرسه سازی را كاری خداپسندانه و جزو باقیات و صالحات برشمرد و از تلاش خیرین مدرسه ساز در امر مدرسه سازی تقدیر كرد.

تهرام/1988/1144