۱۱ دی ۱۳۹۰، ۱۳:۳۷
کد خبر: 30743407
T T
۰ نفر

اروميه – مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان غربي گفت: ايام الله دهه مبارك فجر، فرصت مناسبي براي تبيين اهداف انقلاب اسلامي است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مریم دهقانی روز یكشنبه در دومین جلسه كمیته زنان ستاد بزرگداشت ایام دهه فجر افزود: انقلاب اسلامی دارای ابعاد و زوایای مختلفی است كه این ابعاد برای جوانان كشور باید تبیین شود.

وی با بیان اینكه نشان دادن اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در نقش بر آب كردن توطئه های دشمنان موثر است اظهار كرد: انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت ها و تلاش های جوانان این مرز و بوم در 22 بهمن 57 به پیروزی رسید و در این برهه كه دشمنان، نظام اسلامی را نشانه رفته اند باید ملت ایران با هوشیاری در مقابل توطئه ها بایستند.

وی اضافه كرد: در دهه فجر امسال پیشرفته ترین دستاوردهای ایران اسلامی رونمایی می شود كه بار دیگر مشاهده این توانمندی ها دشمنان را متعجب خواهد ساخت.

مدیركل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: در ارزیابی هایی كه تحلیلگران داخلی و خارجی از ایران اسلامی انجام داده اند بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه را نشات گرفته از انقلاب اسلامی دانسته اند و در تحلیل های خود به صراحت نشان داده اند كه خاورمیانه جدید اسلامی با محوریت كشور ایران در حال شكل گیری است.

وی با بیان اینكه ترس دشمنان از ابرقدرتی ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه است گفت: افول ابرقدرت های جهان و در راس آن آمریكا نیز مزید بر این علت ها شده است.

دهقانی به تحریم های علیه ایران و تشدید آن توسط مخالفان نظام اسلامی اشاره كرد و افزود: این تحریم ها و فشارها چیزی از عزم ملت ایران در دستیابی به علوم و فنون روز كم نمی كند و تاریخ نشان داده هر چقدر تحریم ها زیاد می شود شكوفایی و پیشرفت ملت ایران افزایش می یابد.

وی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بهترین فرصت برای ناكام گذاشتن اهداف دشمنان عنوان كرد و گفت: هر كجا ملت ایران باشكوه و اقتدار وارد عرصه شده است دشمنان انقلاب مایوس تر شده اند.

مدیركل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی آگاهی و هوشیاری ملت در برابر حربه های دشمنان را یك ضرورت اساسی دانست و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دشمنان را بیشتر در لاك خود فرو خواهد برد.

8137/581