۱۱ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۱۲
کد خبر: 30743180
T T
۰ نفر

تبريز- شهرداري تبريز و مس كرمان در آغاز دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي ايران در حالي رو در روي هم قرار مي گيرند كه قرار گرفتن در نيمه دوم جدول رده بندي حاصل تلاش يك نيم فصل آنها بود.

مسوولان باشگاه شهرداری تبریز در نیم فصل اول و به دلیل نتایج ضعیف رقم خورده به خصوص در بازی های خانگی، دست به تغییرات در كادر فنی زده و از مدیرروستا و كادر فنی جدید تیم انتظار دارند علاوه بر نتیجه گیری در بازی ها، به بازیكنان بومی تیم نیز میدان دهند.

هرچند یسیچ عقیده داشت كه بازیكنی در تركیب اصلی تیم قرار می گیرد كه شایسته باشد، اما ظاهرا مسوولان این باشگاه چندان با نظر این مربی صرب هم عقیده نبودند و در این كش و قوس عذر یسیچ را خواستند تا مدیرروستا نظرات آنها را در تیم اعمال و به بازیكنان بومی بها دهد.

تیم شهرداری در نیم فصل اول رقابت های لیگ یازدهم از 9 بازی خانگی كه مقابل حریفان قرار گرفت تنها مقابل ملوان بندر انزلی به برتری دو بر صفر رسید و در هشت بازی دیگر مقابل سپاهان و استقلال مغلوب شد و در شش بازی نیز به تساوی رسید.

در حالی كه یك هفته از عهده دار شدن هدایت تیم توسط مدیرروستا نمی گذرد این مربی كار سختی در قبال هواداران تیم دارد و باید تلاش كند از همین ابتدای رقابت ها حداقل در بازی های خانگی برنده از زمین مسابقه خارج شود در غیر اینصورت احتمال اینكه عذر این مربی جوان نیز خواسته شود بعید نخواهد بود.

مس كرمان حریف این هفته شهرداری هم وضعیت خوبی ندارد و از نظر نتیجه گیری در شرایط بحرانی قرار دارد.

این تیم در بازی های خارج از خانه خود در نیم فصل اول از 9 بازی انجام داده تنها در بازی مقابل فولاد به برتری یك بر صفر دست یافت و در هفت بازی نتیجه را واگذار كرد و یك بازی نیز به تساوی انجامید.

شهرداری در بازی روز پنجشنبه این هفته اگر بتواند گام اول را محكم بردارد و سه امتیاز را از آن خود كند می تواند به روزها و هفته های آینده امیدوارتر باشد و قول سرمربی جدید تیم مبنی بر قرار گرفتن تیم در رده ششم جدول در پایان رقابت ها عملی تر شود.

دو تیم در تاریخ برگزاری رقابت های لیگ برتر، تاكنون سه بار رو در روی هم قرار گرفته اند كه در اولین دیدار تیم مس با نتیجه سنگین پنج بر دو مقابل شهرداری پیروز شد اما در دیدار برگشت با نتیجه دو بر یك مغلوب شد.

سومین رویارویی دو تیم نیز در رقابت های نیم فصل اول لیگ جاری بود كه شهرداری برابر این تیم در كرمان یك بر یك مساوی شد.

چهارمین دیدار این دو تیم در روز پنجشنبه این هفته و راس ساعت 15 در حالی برگزار می شود كه شهرداری با 20 امتیاز از 17 بازی در رده سیزدهم و مس با 16 امتیاز از این تعداد بازی در رده شانزدهم قرار دارند.

7233/587