۱۱ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۵۳
کد خبر: 30743122
T T
۰ نفر

خرم آباد - مديرعامل شركت گاز استان لرستان گفت: از مجموع 230 روستاي داراي شبكه گاز استان، طرح گازرساني به 218 روستاي آن در دولت هاي نهم و دهم اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'علی گودرزی' روز یكشنبه با اشاره به اقدامات موثر انجام شده برای گازرسانی به مناطق مختلف استان، افزود: از ابتدای سال جاری تاكنون بیش از 190 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های گازرسانی دراین استان هزینه شده است.

وی اظهار داشت: سه هزار و 700 كیلومتر شبكه انتقال و توزیع گاز طبیعی در سطح استان لرستان اجرا شده كه حدود یك هزار و 400 كیلومتر آن در حوزه گازرسانی مناطق روستایی استان اجرا شده است.

گودرزی افزود: سال قبل نیز 300 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح توسعه گازرسانی در سطح مناطق شهری و روستایی استان لرستان هزینه شده است.

مدیرعامل شركت گاز استان لرستان گفت: این اقدامات نشان دهنده توجه و عنایت ویژه دولت برای خدمت رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم و روستایی است.

به گفته وی، در سفر سوم هیات دولت به استان لرستان نیز طرح گازرسانی به 200 روستای استان به تصویب رسید و براساس مصوبات سفرهای اول و دوم دولت به استان نیز به 100 روستای لرستان گازرسانی شده است.

7274/1625