۸ دی ۱۳۹۰، ۱۶:۱۸
کد خبر: 30738910
T T
۰ نفر

شهركرد- سرپرست فدراسيون واليبال جمهوري اسلامي با اشاره به نمايش قدرت واليبال ايران درمسابقات جهاني ژاپن تاكيد كرد:تيم ملي واليبال ايران اين توان را دارد كه با'ولاسكو' به مسابقات المپيك 2012لندن صعود كند.

به گزارش ایرنا،'محمدرضا داورزنی'روز پنجشنبه در مجمع انتخابات رییس هیات والیبال چهارمحال وبختیاری در تربیت بدنی شهركرد افزود:ولاسكو سرمربی كنونی تیم ملی ایران یك مربی با دانش در جهان والیبال است و برای حفظ اعتبار خود، تیم ایران را راهی مسابقات المپیك لندن خواهد كرد.

به گفته وی، تیم ملی ایران در 12خردادماه سال 91 برای كسب سهمیه ورودی بازی های المپیك تمام تلاش خود را به كار خواهد بست تا یكی از12 تیم المپیك لندن باشد.

داورزنی ،از احتمال برگزاری مسابقات چندجانبه با تیم های برتر جهان در اردیبهشت ماه سال آینده در ایران خبر داد و گفت:فدراسیون ایران برای شش تیم والیبال كوبا ، آرژانتین، صربستان، مصر و لهستان دعوت نامه ارسال می كند تا در تورنمنت بین المللی تهران حضور یابند.

سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ،با اعلام رضایت از ملی پوشان والیبال ایران در مسابقات جهانی ژاپن افزود:پیش از دبدارهای جهانی اعلام شده بود كه تیم ایران تنها تیم های آسیایی یا افریقایی این مسابقات را می تواند شكست دهد اما جوانان قدرتمند ایران نشان دادند می توانند تیم های بزرگ اروپایی را شكست دهند و از بزرگان والیبال دنیا امتیاز بگیرند.

داورزنی گفت: فدراسیون والیبال آمادگی خود را برای میزبانی دور نهایی لیگ جهانی به'FIVB' اعلام كرده است تا به عنوان نامزد میزبان این رویداد بزرگ و مهم بتواند مطرح باشد.

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: ایران مهرماه سال آینده میزبان قهرمانی نوجوانان آسیا در اصفهان و نیز میزبان قهرمانی جوانان این قاره در شهر ارومیه است.

داورزنی افزود: تمرینات این تیم ها چندماه قبل از برگزاری مسابقات برای معرفی تیم های قدرتمند در این مسابقات آغاز می شود.

به گزارش ایرنا،با حضور سرپرست فدراسیون والیبال ایران،'علی رضا شجاعی' به عنوان رییس هیات والیبال چهارمحال و بختیاری انتخاب و معرفی شد.

7359/558
۰ نفر