۸ دی ۱۳۹۰، ۱۳:۲۶
کد خبر: 30738471
T T
۰ نفر

اعضاي هيئت اجرايي ستاد نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي اقليت هاي ديني' زرتشت ' روستاهاي مزرعه كلانتر و حسن آباد شهرستان ميبد مشخص شدند .

به گزارش ایرنا ، روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد، در جلسه ای با حضور فرماندار میبد و جمعی از مسئولین ، محمدرضا رجایی در این جلسه بر حضور قوی و پرشور مردم و اقلیت دینی زرتشت در این شهرستان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاكید كرد و افزود :مردم بابصیرت و آگاه ایران اسلامی در 12 اسفند سال جاری با حضور قوی در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری را بر تاریخ نظام اسلامی رقم خواهند زد .

فرماندار میبد در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات و رای مردم در نظام اسلامی ، برگزاری 29 انتخابات بر اساس رای و نظر مردم در سه دهه تاریخ انقلاب اسلامی را نشانگر استواری دوام و پایداری نظام اسلامی دانست و افزود :باید همه ما برای برگزاری یك انتخابات سالم تلاش كنیم .

وی خاطرنشان كرد :برخلاف كشورهای منطقه كه حكومتهای دیكتاتوری جایگزین رای مردم اند ؛نظام اسلامی كه با قیام رهبر كبیر انقلاب اسلامی شكل گرفت رای و نظر مردم جایگاه تازه ای یافت و استقلال ، آبادانی و پیشرفت كشور ما را تضمین كرد .

فرماندار میبد تصریح كرد :امروز به بركت نظام اسلامی الهی و دینی كه مبتنی بر رای مردم است؛ جوانان این مرز و بوم روز به روز در عرصه های مختلف علمی ،فناوری ،هسته ای ، پزشكی و هوا و فضا به دستاوردهای تازه ای دست یافته اند .

رجایی افزود :8 نفر انتخاب شده از بین اقلیت دینی زرتشت در شهرستان به عنوان اعضای هیئت اجرایی ستاد انتخابات در پای صندوق های رای به منظور برگزاری انتخابات دقیق و سالم است .

در این جلسه آقای ارسطو شاهد ،خانم مهتاب كیانیان ،خدایا رزندیان ،فریدون سامیا كلانتری ، منوچهر نیك فر، شهناز ظهرابی ،فرامرز خادمی و جمشید زندی به عنوان اعضای اصلی ستاد اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای برگزاری انتخابات سالم انتخاب شدند .ك/1

1968