۶ دی ۱۳۹۰، ۱۷:۵۳
کد خبر: 30734967
T T
۰ نفر

ياسوج - مسوول دبيرخانه كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد كهگيلويه و بويراحمد گفت: اين دبيرخانه به عنوان كميته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي استان انتخاب و معرفي شد.

حجت الاسلام 'رضا قاسمی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور تبیین نقش مساجد در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و فراهم كردن زمینه برای حضور هر چه بیشتر مردم در برگزاری آیین های گرامیداشت ایام الله دهه فجر كمیته مساجد همچون سایر استان های كشور در كهگیلویه و بویراحمد نیز تشكیل می شود.

وی بیان كرد: اعضای این كمیته شامل نمایندگان ستاد كانون های فرهنگی و هنری مساجد ، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ، سازمان تبلیغات اسلامی و ستادهای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منكر كهگیلویه و بویراحمد است.

قاسمی اظهار داشت: مسوولیت كمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی كهگیلویه و بویراحمد بر عهده ستاد كانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان است.

وی عنوان كرد: مهمترین وظایف و ماموریت های این كمیته شامل برنامه ریزی برای تشكیل ستادهای مردمی دهه فجر در مساجد به منظور فراهم كردن زمینه حضور مردم در آیین های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از طریق برگزاری مراسم های فرهنگی ، علمی ، هنری و ورزشی ، بهره گیری از تقارن ایام الله دهه فجر با اعیاد اسلامی در راستای تقویت معنوی مراسم دهه فجر ، آشنایی مردم با آرمان ها ، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ، برنامه ریزی برای پاسخگویی به پرسش ها و شبهات نسل جوان و هماهنگی

به منظور اقامه نماز ظهر و عصر پس از مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است. ك/3

671/7535