۵ دی ۱۳۹۰، ۱۷:۲۴
کد خبر: 30732990
T T
۰ نفر

دماوند- جلسه فوق العاده شوراي مسكن شهرستان با حضور مديران كل مسكن و شهرسازي و بنياد مسكن استان تهران با هدف بررسي مشكلات مسكن مهر، روز دوشنبه در فرمانداري دماوند برگزار شد.

فرماندار شهرستان دماوند در این جلسه با تشریح موانع و مشكلات موجود در پروژه مسكن مهر در مهك، مهرآباد و آبعلی گفت: اكنون با توجه به سیاست های دولت در بخش مسكن مهر در این پروژه ها شاهد پیشرفت فیزیكی مطلوب نیستیم كه باید هرچه سریعتر با همفكری مسوولان این موضوع مرتفع شود.

وی تصریح كرد: از مسوولان مسكن و شهرسازی به عنوان متولی ساخت مسكن انتظار داریم با جدیت بیش از پیش در نظارت و پیگیری لازم موانع موجود را از سر راه بردارند.

فرماندار دماوند گفت: از این پس در جلسات شورای مسكن شهرستان نمایندگانی از مسكن و شهرسازی، بنیاد مسكن و تعاون استان حضور می یابند تا پیگیری بیشتری پیرامون بررسی و حل مشكلات انجام گیرد.

وی درباره مسكن مهر شهر آبعلی نیز خاطرنشان كرد: مسكن مهر آبعلی اكنون در منطقه مبارك آباد عملیات طراحی به پایان رسیده و امروز شاهد كلنگ زنی آن به دست مسئولان خواهیم بود تا در آینده نزدیك مردم شهر آبعلی نیز از مسكن مهر در این منطقه بهره مند شوند.

* ساخت مسكن مهر در آبعلی كلید خورد

همچنین با حضور فرماندار شهرستان دماوند، مدیران كل مسكن و شهرسازی و بنیاد مسكن استان تهران و دیگر مسوولان شهرستانی كلنگ ساخت پروژه مسكن مهر در منطقه مبارك اباد شهر آبعلی به زمین خورد.

'علی ملكی' مدیركل بنیاد مسكن استان تهران در این باره گفت: پروژه مسكن مهر شهر آبعلی كه امروز در منطقه 'مبارك آباد' عملیات اجرایی آن آغاز شد، به دلیل توپوگرافی زمین به صورت دو طبقه و ویلایی ساخته می شود و 218 واحد مسكونی در آن احداث خواهد شد.

تهرام/7246/1457/////