تهران - مديركل توزيع و فروش ايرانسل از همكاري نزديك اين اپراتور تلفن همراه با دفاتر پيشخوان خدمات دولت خبر داد و گفت: دفتر پيشخوان دسترسي مردم به خدمات اپراتورها را آسان مي كند .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' سعید صامتی ' روز دوشنبه در دومین همایش ملی دفاتر پیشخوان دولت كه در محل تالار بزرگ وزارت كشور برگزار شد ، اظهار داشت: خدمت اصلی دفاتر پیشخوان ارایه خدمات الكترونیكی است و بستر تلفن همراه و وایمكس نیز فناوری نماسبی برای پیاده سازی انواع خدمات الكترونیك است .

وی با اشاره به اینكه ایرانسل به موازات شبكه فروش خود ایجاد و توسعه خدمات پس از فروش را نیز در دستور كار دارد، افزود: تعداد نقاط فروش ایرانسل در سراسر كشور یك میلیون و 400 هزار نقطه است و این اپراتور در جهت سیاست برون سپاری ، 16 هزار توزیع كننده اصلی را در كنار خود دارد .

صامتی گفت : علاوه بر این ایرانسل 9 هزار نماینده ثبت شده دارد كه خدمات فروش ، ثبت نام و انواع خدمات را به مردم ارایه می كنند كه از بین این نمایندگی ها چهار هزار و 500 نمایندگی بعنوان نماینده برتر شناخته می شوند .

مدیر كل توزیع و فروش ایرانسل هدف این اپراتور را ارایه خدمات یكنواخت در سراسر كشور عنوان كرد و گفت: بیش از 20 میلیون مشترك تلفن همراه از شبكه ایرانسل استفاده می كنند و این اپراتور 2 سال است كه اقدام به ارایه خدمات وایمكس كرده است .

صامتی تعداد مشتركان وایمكس ایرانسل را 200 هزار مشترك عنوان كرد و گفت: خدمات وایمكس ایرانسل در هفت استان و 26 شهر ارایه می شود .

وی افزود: در آینده نزدیك سرویس تلفن اینترنتی ( VOIP) را روی شبكه وایمكس خواهیم داشت كه امكانات خاصی را در اختیار مشتركان قرار می دهد .

اقتصام ** 1579**1319
۰ نفر