۲ دی ۱۳۹۰، ۲۱:۰۹
کد خبر: 30727702
T T
۰ نفر

فرماندار شهرستان شيراز گفت : خدمت رساني در حوزه قانون و حل مشكلات مردم بايد سرلوحه كارها از سوي مديران وكاركنان دستگاه هاي اجرايي شهرستان قرار بگيرد.

به گزارش ایرنا، جواد زرین كلاه در جمع كاركنان فرمانداری شهرستان شیراز اظهار داشت: در خدمت رسانی و انجام وظیفه تكلیف شده نباید منتظر دستور مدیر بالا دستی بمانیم.

وی ادامه داد: فرمانداری ها در صف اول خدمت رسانی قرار دارند كه فرمانداری شهرستان شیراز از این قاعده مستثنی نیست و سیاست دولت، خدمت گزاری به مردم ، مهرورزی و عدالت محوری است.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی) درزمینه پذیرفتن رسالت سنگین مسئولیت ، بیان كرد : افراد در قبال مسوولیتی كه بر عهده آنان واگذار می شود نه تنها در مقابل مردم بلكه به خدای خود نیز باید پاسخگو باشند و در نظام اسلامی مهم نیست كه در چه جایگاهی قرار دارید ؛ مهم انجام وظایف تكلیف شده به بهترین شكل ممكن است.

فرماندار شهرستان شیراز از كاركنان فرمانداری خواست با جدیت و پشتكار در انجام وظایف محوله و پیگیری و حل مشكلات مردمی در حوزه های مختلف امید و نشاط را برای مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان شیراز به ارمغان بیاورند و در این راه از هیچ كوششی دریغ نكنند.

این نشست با حضور دكتر كمال فیروزآبادی معاون سیاسی امنیتی و یحیی صادقی مدیر كل سیاسی استانداری فارس به همراه سعید عبودی رئیس سازمان بازرسی منطقه سه كشور برگزار شد.

در این نشست دكتر فیروزآبادی در سخنانی فرماندار جدید شیراز را مدیری با تجربه و مدبر دانست كه حضور وی در راس فرمانداری این شهرستان باعث تسریع در اجرای برنامه ها و جلب حداكثری رضایتمندی شهروندان شریف شیرازی خواهد شد و از خدمات محمد بذرافشان در مدت زمان سرپرستی فرمانداری شهرستان شیراز تقدیر كرد.ك/1

675