نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: برگزاري نماز باشكوه جمعه نشاندهنده اوج اقتدار و وحدت نظام اسلامي و سدي مستحكم در برابر حركات دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین 'سید احمد میرعمادی' پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته پلدختر در سخنانی با اشاره به اینكه امروز اقامه نماز جمعه مایه آبرو ، اقتدار و تقویت نظام اسلامی شده است، افزود:

نماز جمعه از پایگاههای بسیار مهم و پربركت نظام اسلامی و سنگر دفاع از ارزش‌ها و آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

به گفته وی، برگزاری نماز جمعه نشانه‌ای از حیات دینی و انقلابی كشور و یكی از اركان مهم جامعه است كه توجه ویژه به این مهم موجب ارتقا دانش و بینش دینی و سیاسی مردم خواهد شد.

وی تصریح كرد: بزرگترین بركت و نعمت خداوند پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی به این كشور برپایی مستمر نماز جمعه است كه حضور پرشور مردم برای برگزاری باشكوه این فریضه الهی موجب یاس، خشم و شكست دشمنان شده است.

وی افزود: نماز جمعه یكی از ستون‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی است و نقش این پایگاه مردمی در تثبیت و تقویت نظام اسلامی غیر‌قابل انكار است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مردم مومن و مسلمان ایران اسلامی در هر شرایطی باید از این پایگاه حساس دینی و انقلابی حمایت ‌كنند و چراكه برگزاری نماز جمعه اقدامی موثر در راستای آگاهی بخشی به مردم و بصیرت افزایی در جامعه است.

7272/1625