۲ دی ۱۳۹۰، ۱۵:۲۲
کد خبر: 30727412
T T
۰ نفر

امام جمعه ريگان گفت: عده اي در لباس مسووليت و با تمام شرمساري، فتنه 88 را به وجود آوردند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'علی حیدری نسب' در خطبه های نماز جمعه ریگان در جمع مردم نمازگزار افزود: پس از فتنه 88 آن چیزی كه باعث به وجود آمدن حماسه 9 دی به عنوان روز الهی در تاریخ این نظام و كشور شد، روحیه ایمان و حضور حماسی مردم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم، اظهار داشت: مجلس در راس همه ارگان ها قرار دارد و شما با رای بی بدیل و سرنوشت ساز خود دشمن را از ضربه زدن به این نظام ناامید كنید.

حجت الاسلام حیدری نسب، خاطرنشان كرد: دشمن در صدد است در اوایل انتخابات عده ای را به عنوان كاندیدا به شورای نگهبان معرفی و با رد صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان نقشه های خود را اجرا كند.

امام جمعه ریگان بیان كرد: دشمن قصد دارد با این اقدام خود باعث تفرقه بین ملت ها، قومیت ها و خدشه دار شدن اتحاد مردم شود.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات خوب وزارت اطلاعات كشور، افزود: این نیروهای پرتلاش كشور با دستگیری جاسوس آمریكایی و شكار هواپیمای جاسوسی دشمن، آنها را دچار هراس و وحشت شدیدی كرده است.

حجت الاسلام حیدری نسب، خاطرنشان كرد: با این اقدامات خوب نیروهای اطلاعاتی كشور ضربه مهلكی به دشمن وارد شد كه باید از زحمات آنها تقدیر و تشكر كرد.

وی همچنین از خدمات ارزنده دولتمردان نظام جمهوری اسلامی در خدمت رسانی به مردم زلزله زده چاه قنبر در طول یكسال پس از زمان وقوع این زلزله، افزود: بیش از سه هزار و 500 واحد مسكونی مقاوم جایگزین خانه های سنگی و كپرها شد.

وی گفت: همچنین در همین رابطه احداث 11 مدرسه مقاوم با پیشرفت فیزیكی 70 درصد از دیگر عنایات دولت به این منطقه است.

امام جمعه ریگان، احداث 65 كیلومتر جاده را از سایر اقدامات دولت در ریگان عنوان كرد و گفت: همچنین ساخت و تحویل دو واحد مسكونی مقاوم به دو خانواده ای كه فرزندان خود را در زلزله 29 آذر پارسال از دست داده بودند، به صورت بلاعوض از سایر این اقدامات بود.

وی بیان كرد: راه اندازی پوشش برنامه های صدا و سیما و مخابرات و رونق دادن كشاورزی در این مناطق توسط جهاد كشاورزی از اقدامات صورت گرفته در طول یك سال گذشته است.

حجت الاسلام حیدری نسب در ادامه با اشاره به خشكسالی های بیش از 12 سال گذشته در این شهرستان گفت: در این زمینه باید توجه ویژه ای صورت گیرد كه از مردم درخواست می كنیم در این رابطه در برگزاری نماز طلب باران در روز دوشنبه هفته آینده شركت كنند.ك/2

7443/2624