۴ اسفند ۱۳۸۴، ۰:۰۱
کد خبر: 10524772
T T
۰ نفر
اولین کنگره دستیاران اورلوژی ایران آغاز بکار کرد # تهران،خبرگزاری جمهوری اسلامی 04/12/84 علمی.پزشکی.کنگره. اولین کنگره دستیاران اورولوژی ایران صبح امروز پنجشنبه با همت دانشگاه شهید بهشتی و با همکاری انجمن ارولوژی ایران در تهران آغاز بکار کرد. این کنگره که در محل سالن همایش امام خمینی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود، تا عصر روز جمعه ادامه دارد. هدف از برپایی اولین کنگره دستیاری ارولوژی کشور ایجاد فضایی برای گردهمایی دستیاران اورولوژی و آشنایی آنها با استادان مختلف و فعالیت هایی است که در سطح کشور در زمینه ارولوژی انجام می شود. در این کنگره همچنین زمینه مناسب برای دستیاران جهت ارائه آخرین مقالات خود و اظهار نظر استادان درباره مقاله آنها فراهم شده است. دکتر سید جلیل حسینی رییس انجمن ارولوژی ایران در سخنرانی خود در جریان مراسم افتتاحیه این کنگره گفت: دستیاران ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مدت کوتاهی اقدام به فراخوان و جذب مقالات و پروژه های پژوهشی در دست اقدام دستیاران در سراسر کشور نموده و با پیگیری و تلاش بسیار توانستند با طراحی بسیار زیبا، علمی و آموزشی این کنگره را فراهم نموده و در کنار مقالات و پروژه های پژوهشی اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی مورد علاقه و نیاز دستیاران نمایند که این همه انرژی را جامعه دانشگاهی و انجمن ارولوژی ارج می نهد. وی افزود: انجمن ارولوژی ایران که با هدف خدمت به جامعه و ارتقاء سلامت جامعه، فعالیت های ملی، بین المللی قابل قبولی را ارایه نموده است و در سال های اخیر اقدام به توسعه سازمانی، تشکیل شاخه های استانی و تخصصی کرده است. در کنار این توسعه سازمانی، کمیته دستیاری انجمن اورولوژی از سال 1384 تشکیل شد تا پزشکان جوان در رشته ارولوژی بتوانند از تجربه اساتید و مدیران انجمن و اورولوژی کشور بهره برده و با روندهای علمی، پژوهشی، اجرایی کشور آشنا شوند و زمینه را جهت بالندگی علم اورولوژی در کشور و منطقه و عرصه های بین المللی فراهم نمایند. دکتر جلیل حسینی همچنین ابراز امیدواری کرد که حاصل این فعالیت علمی و پژوهشی و اجرایی منجر به حرکت بالنده تر در رشته اورولوژی در کشور گردد.
در این کنگره از کلیه دستیاران و متخصصان ارولوژی کشور دعوت به عمل آمده است. ریاست سازمان نظامی پزشکی جمهوری اسلامی ایران، دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی و هیات ممتحنه بورد ارولوژی کشور در این کنگره شرکت دارند.
این کنگره برای متخصصان ارولوژی 5 امتیاز آموزشی دارد و نشست ماهیانه انجمن ارولوژی نیز در این کنگره برگزار می شود. علمی./9136/1584
۰ نفر