۲۸ فروردین ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 10502748
T T
۰ نفر
اولین کنگره بین المللی و دهمین کنگره ملی خوردگی ایران برگزار می شود ..................................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 28/01/86 علمی.خوردگی.کنگره.
اولین کنگره بین المللی و دهمین کنگره ملی خوردگی ایران روزهای 24 و 27 اردیبهشت در هتل المپیک در تهران برگزار می شود.
دبیر اولین کنگره بین المللی و دهمین کنگره خورگی و عضو هیات علمی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار علمی ایرنا، با اظهار این مطلب افزود: 9 دوره کنگره خوردگی ایران به صورت ملی برگزار شده و این کنگره اولین کنگره در زمینه خوردگی است که به صورت بین المللی برگزار می شود.
دکتر "کورش شیروانی" گفت: در کل 207 مقاله به دبیرخانه این کنگره رسیده که از این میان حدود 27 مقاله از خارج از کشور و بقیه از داخل دریافت شده است و پس از طی مراحل داوری حدود 55 مقاله بصورت شفاهی و 39 مقاله بصورت پوستر پذیرفته شد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به مقوله خوردگی در صنایع مختلف به ویژه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع مشابه اظهار کرد: مجتمع فولاد مبارکه ، ذوب آهن اصفهان، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی گاز ایران از جمله حمایت کنندگان این کنگره اند که امیدواریم با حضور متخصصان و کارشناسان صنعت و صاحبنظران در این زمینه کنگره ای در شان جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.
دبیر کنگره بین المللی خوردگی در پایان با اشاره به برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی در 26 و 27 اردیبهشت ماه، گفت: 24 و 25 اردیبهشت کنگره و سخنرانی های علمی و 26 و 27 کارگاههای تخصصی برگزار می شود که متخصصان داخلی و خارجی برای شرکت در آن دعوت شده است.
همچنین نمایشگاه تخصصی نیز در بخش جنبی این کنگره بر پا خواهد بود که در آن شرکتهای خصوصی و دولتی که در زمینه کنترل خوردگی فعالیت دارند و چند شرکت خارجی حضور فعال خواهند داشت.
علمی/9136/1786 شماره 023 ساعت 57:14 تمام انتهای پیام N28.14-57-31
۰ نفر