۲ بهمن ۱۳۸۱، ۰:۰۱
کد خبر: 10055111
T T
۰ نفر
بازیکنان فجر شهید سپاسی شیراز از دیدار با استقلال تهران می گویند # شیراز،خبرگزاری جمهوری اسلامی 02/11/81 داخلی .ورزشی .فوتبال تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز درهفته سیزدهم مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم استقلال تهران است. شاگردان غلام پیروانی با وجود جوانی در طول دوازده دیدار برگزار شده لیک بازیهای قابل قبولی را به نمایش گذاشته اند و با کسب 21 امتیاز با تفاضل گل کمتر در رده چهارم جدول قرار دارند و با تیم دوم تنها یک امتیاز اختلاف دارند. اگر به تاریخچه دیدارهای فجر و استقلال تهران نگاه کنیم بازیهای این دو تیم همیشه از حساسیتی خاص برخوردار بوده است اما این بارشرایط به گونه ای است که حریف فجر با بحران روحی مواجه می باشد و این مسئله برای میزبان می تواند یک برک برنده باشد. در آستانه دیدار این دو تیم خبرنگار ورزشی ایرنا روز چهارشنبه با تنی چند از بازیکنان فجر شهید سپاسی گفت و گویی انجام داده است که در پـــی می آید. بازیکن فجر شهید سپاسی گفت:تیم ههای شهرستانی در برابر تیم های بزرک همیشه از انگیزه بالایی برخوردار بوده اند و به همین دلیل در مسابقات لیک برتر شاهد نتایج خوبی از سوی آنها هستیم. " مهدی رجب زاده" افزود:بازیکنان تیم برای بازی با استقلال در شرایط مطلوبی به سر می برند و امیدواریم ضمن ارائه یک بازی زیبا به حق خود برسیم چون توان آن را داریم که حتی به جای تیم سپاهان درصدر قرار گیریم .
وی در خصوص تیم استقلال نیز گفت:ما با تیمی بازی داریم که مهره های زیادی دارد اما شرایط خوبی ندارد ضمن اینکه ما اصلا نگاه به موقعیت این تیم نداریم چون امکان دارد هر اتفاقی رخ دهد. رجب زاده در خصوص تمرینات تیم ملی و شرایط خودش گفت: طی چند جلسه که در تمرین تیم ملی شرکت کردم در شرایط بسیار خوبی قرار گرفتم واکنون آمادگی آن را دارم که بتوانم با پیراهن تیم ملی لیاقت خود را نشان دهم ضمن اینکه برای نظر مربیان هم احترام خاصی قائل هستم. دروازه بان ملی پوش فجر هم عقیده دارد ،بازیکنان این تیم با وجود جوانی نتایج خوبی را کسب کرده اند اما نبایستی در این روند رو به رشدی که تیم داشته خللی ایجاد شود چون هنوز تا پایان مسابقات نیم فصل دیگری باقی مانده است. " سید مهدی رحمتی" افزود:غلام پیروانی برای تیم زحمت زیادی می کشد و به نظر من موفق ترین مربی لیک می باشد که با همه نداریها تیم را به خوبی هدایت کرده است امیدوارم بتوانم جوابگوی رفاقتی که وی بوجود آورده باشیم.
وی ادامه داد:از استقلال شناخت خوبی داریم و بازیهای اخیر این تیم را آنالیز کرده ایم و سعی خواهیم کرد با دست پر میدان را ترک کنیم. رحمتی از تماشاگران شیرازی خواست به حمایت از تیم شهرستانشان به ورزشگاه بیایند تا بازیکنان احساس غریبی نکنند. مهاجم گلزن و کرمانی تیم فجر نیز گفت: برای بازیکنان تیم فجر فرقی ندارد که چه کسی در ترکیب تیم قرار گیرد چون همه یک دل هستیم و همین مسئله باعث شده در لیک برتر بتوانیم به موفقیت های نیز برسیم اگر چه هنوز راه زیادی درپیش داریم . " علی علیزاده" افزود: حضور موفق تیم های شهرستانی باعث شده که تیم های مطرح احساس خطر کنند و از خصوصیات خوب یک فوتبال حرفه ای یکسان بودن همه تیم ها می باشد. وی در خصوص تیم استقلال تهران گفت:این تیم از بازیکنان خوبی سود می برد اما در حال حاضر وضعیت چندان مناسبی ندارد اما نباسیتی این مسئله را جدی گرفت چون امکان دارد هر اتفاقی رخ دهد به هر حال ما پس از شکست صدرنشین انگیزه زیادی داریم ضمن اینکه نباید دچار غرور شویم. دیگر بازیکن ملی پوش و آماده فجر می گوید:اکنون بازیکنان فجر در شرایطی قرار دارند که خود را باور کرده اند و این مسئله می تواند در موفقیت یک تیم اثرات زیادی داشته باشد. " مهرزاد معدنچی"افزود: بازی بااستقلال شرایط خاص خودش رادارد و باشناختی که داریم به دنبال آن هستیم تا تماشاگران را راضی کنیم . وی گفت:اکنون در آمادگی کامل بسر می برم و امیدوارم در تمرینات تیم ملی نظرات مربیان را جلب کرده باشم. ح -خ 800/08 ورزشی. 101/101
۰ نفر