۱۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۰۱
کد خبر: 83235675
T T
۰ نفر
دولت در آستانه نوروز براي مهار گراني ها چاره انديشي كند

نوشهر - ايرنا ـ امام جمعه نوشهر با اشاره به فرصت اندك باقي مانده تا نوروز و استقبال چشمگير مردم براي خريد عيد گفت : دولتمردان با نظارت بيشتر براي مهار گراني هاي افسار گسيخته چاره انديشي كنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، حجت الاسلام محمود مشايخ در آيين عبادي سياسي نماز جمعه نوشهر افزود : اگر دستگاه هاي نظارتي با جديت بيشتر روي قيمت كالاها كه غالبا از سوي افراد سودجو عرضه مي شود ، نظارت و برخورد كنند مردم نيز از دولت و نظام بدبين نمي شوند.
وي يكي از علت هاي گراني افسار گسيخته گراني و بيكاري در جامعه را كم توجهي به شعارهاي سال رهبري دانست و ادامه داد: اگر قواي سه گانه ، دولت و ملت به اين شعار ها توجه بيشتري كنند آثار آن مي تواند جامعه را از اين بحران رهايي ببخشد.
امام جمعه نوشهر با گراميداشت هفته منابع طبيعي گفت : نبايد اجازه داد عده اي از عوامل فرصت طلب به عرصه هاي جنگلي دست اندازي كنند و اين عرصه ملي را از بين ببرند.
مشايخ افزود : بارها ديده و حتي از رسانه ها شنيده شده كه مناطقي از عرصه هاي ملي در اين منطقه مورد دستبرد قرار گرفته و پس از قطع درختان و ساخت و ساز در نهايت ويلاسازي مي شود و سرانجام مبادرت به تخريب اين واحدها مي ورزند.
وي ادامه داد : مساله ديگر آنكه هر ساله تعداد زيادي اصله نهال به مناسبت هفته منابع طبيعي در بين مردم توزيع و در مكان هاي مختلف منطقه كاشته مي شود منتهي بايد سرنوشت اين درختاني كه كاشته مي شود در نگهداري و رشد ان نظارت كنند تا از بين نرود.
وي همچنين خواستار نظارت شبكه بهداشت در عرضه كالاها و ارزاق عمومي در آستانه نوروز در اين شهرستان شد
7078/ 1602/1654