۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۷:۵۴
کد خبر: 81714252
T T
۰ نفر
در بحث هسته‌ای نباید اجازه دهیم چنددستگی در جامعه ایجاد شود

حرم اباد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: در بحث هسته‌ای نباید اجازه دهیم چنددستگی در جامعه ایجاد شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه لرستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی در گردهمایی كاركنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: هدف مسئولان این بوده كه مساله هسته‌ای را از دیگران موضوعات جدا كنند و بنا نبوده كه ما برای هسته‌ای این‌همه هزینه كنیم.
وی اظهار داشت: گفتمان رهبری استفاده صلح‌آمیز هسته‌ای است.
وی با اشاره به پرش دشمن به سمت موضوعات فرا هسته‌ای عنوان كرد: دشمن دنبال جای پایی بود برای پرش به سمت دیگر اختلافاتی كه با ما دارد و بعد از توافق لوزان و وین، هسته‌ای برای آن‌ها جای پایی بوده كه پرش كنند به مسائل فرا هسته‌ای چون در مذاكرات نتوانسته‌اند به خواسته خود دست یابند این بهانه‌ها و دبه‌ها به خاطر این است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: مسئله بعد عمق استراتژیك ما و آن‌ها است كه آن‌ها نمی‌خواهند كه ما این عمق استراتژیك را در یمن داشته باشیم و در آنجا نفوذ معنوی داشته باشیم و در لبنان غزه بحرین سوریه هم همین‌طور و اگر بخواهیم از این عمق استراتژیك دست بكشیم باید هر آنچه را كه به دست آورده‌ایم از دست بدهیم.
حجت الاسلام سعیدی با اشاره به قدرت و عمق استراتژیك جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: آن‌ها اگر پای میز مذاكره آمدند به دلیل قدرت در منطقه و عمق استراتژیك ما بوده و عمق استراتژیك عامل حیات ما است و اگر بخواهیم این عمق استراتژیك را از دست بدهیم منزوی می‌شویم.
وی تصریح كرد: مسئله موشك‌های بالستیك و پارچین جزء خطوط قرمز ما هستند و باید موردتوجه شورای امنیت ملی باشد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به موضوع انتخابات سال 94 عنوان كرد: خطری كه در این موضوع وجود دارد پایین آوردن روحیه انقلابی گری است كه باید به آن دقت كرد.
به گفته وی حضور همه جانبه مردم می تواند پیام های زیادی داشته باشد، به خصوص در مسائل هسته ای و شرایطی كه ما در سال ۹۴ داشتیم حضور و حمایت مردم در انتخابات بسیار موثر است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینكه یكی از راهكارهای ارزیابی میزان اقتدار نظام، میزان مشاركت مردم است ادامه داد: مردم ما در عرصه های مختلف اعم از راهپیمایی روز قدس، راهپیمایی ۲۲ بهمن و ...حضور داشتند و با مشاركت گسترده در انتخابات كه حضور فیزیكی، آمار و عدد و رقم مشخص می شود این حضور مستند شده و میزان پشتیبانی مردم از حكومت و رهبر معظم انقلاب را می رساند.
حجت الاسلام سعیدی افزود: مردم ما مثل گذشته در این انتخابات مهم شركت كرده و آنچه تشخیص می دهند كه صلاح انقلاب و نظام است محقق خواهد شد.
وی گفت: دشمنان و استكبار دنبال استفاده از هر فرصتی برای ضربه زدن به‌نظام است.
6060