۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۲۲:۱۹
کد خبر: 83025819
T T
۰ نفر

یك تیم تروریستی در كامیاران منهدم شد

۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۲۲:۱۹
کد خبر: 83025819
یك تیم تروریستی در كامیاران منهدم شد

سنندج – ایرنا – سپاه پاسداران از انهدام یك تیم تروریستی وابسته به گروهك پژاك در شهرستان كامیاران استان كردستان و هلاكت 6 تروریست و زخمی و متواری شدن بقایای آنان خبر داد.

به گزارش سپاه نیوز، روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) در اطلاعیه ای آورده است: یك تیم از اشرار گروهك تروریستی پژاك كه در 29 تیر ماه سال جاری به پایگاه دری واقع در منطقه مریوان استان كردستان حمله كرده بود، عصر امروز جمعه 16 شهریور طی یك عملیات پیچیده و دقیق اطلاعاتی، در كمین رزمندگان غیور قرارگاه حمزه سیدالشهدا( ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی كامیاران در استان كردستان گرفتار و منهدم شد.
این اطلاعیه افزوده است: طی این درگیری 6 تن از تروریست های این گروهك به هلاكت رسیده و تعدادی نیز مجروح و متواری شدند.
در این اطلاعیه با اشاره به ضبط سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی این تیم تروریستی توسط رزمندگان اسلام، تاكید شده است: همانگونه كه به ملت ایران وعده داده شده بود، آتش انتقام رزمندگان غیور دامان همه تروریست های مزدور و وابسته به استكبار جهانی كه در پی ایجاد ناامنی، خرابكاری و بر هم زدن آرامش در میهن اسلامی هستند را خواهد گرفت.
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در پایان این اطلاعیه خاطرنشان كرده است: فرزندان ملت ایران در مرزهای كشور با اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های همه‌ جانبه، اجازه عرض اندام به گروهك های تروریستی و ضد انقلاب و حامیان آنان را نداده و هرگونه تعرض و شیطنت را با پاسخ سخت و مهلك مواجه خواهند ساخت.
6108