۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰
کد خبر: 82372490
T T
۰ نفر

طرح كانون مدرسه در دزفول اجرا شد

۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰
کد خبر: 82372490
طرح كانون مدرسه در دزفول اجرا شد

دزفول - ايرنا - كارشناس مسئول كانون هاي پرورش فكري كودكان و نوجوانان دزفول گفت: اجراي طرح كانون مدرسه در اين شهرستان آغاز شده است.

سعيد گل گل روز سه شنبه به ايرنا افزود:به منظور بهره مندي دانش آموزان مدارس از ظرفيت هاي موجود در مراكز فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان طرح كانون مدرسه با همكاري آموزش وپرورش در مدارس دزفول در حال اجرا مي باشد.
وي افزود:در اين طرح دانش آموزان دختر و پسر دوره دوم تا ششم ابتدايي در قالب يك برنامه مشخص وهدفمند در مراكز كانون پرورش حضور مي يابند و مربيان كانون با اجراي برنامه هاي متنوع و جذاب فرهنگي هنري با شيوه هاي نوين دانش آموزان را با مهارت هاي زندگي آشنا مي كنند.
وي اضافه كرد:طرح كانون مدرسه تا پايان سال تحصيلي ادامه دارد و اميدواريم با اجراي آن بتوانيم خدمات رساني فرهنگي خود را به تعداد بيشتري از دانش آموزان ارائه كنيم.
گل گل گفت:طرح كانون مدرسه در مراكز 3 و4 كانون دزفول در حال اجرا مي باشد .
تعداد 74 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصيلي در دزفول مشغول به تحصيل هستند.
كارشناس مسئول كانون هاي پرورش فكري كودكان و نوجوانان دزفول همچنين از اكران فيلم 'فرار از اردو' در كانون شماره 2 دزفول خبر داد و گفت:اين فيلم به تهيه كنندگي حسن آقاكريمي و كارگرداني غلامرضا رمضاني اكران شده كه موضوع آن درباره گروهي از دانش آموزان ميبدي است كه براي اردوي 2 روزه به شمال كشور سفر مي كنند اما در آستانه رفتن به سمت دريا برنامه آنها از طرف مسئولان مدرسه تغيير مي كند.
گفتني است فيلم فرار از اردو برنده پروانه زرين بهترين كارگرداني در جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان مي باشد.
7278/6068
خبرنگار:رقيه كردي-انتشار:محمدعلي فريدپناه