۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۰۸
کد خبر: 83186791
T T
۰ نفر
هیچ 'امر حاكمیتی'بر انسداد اینستاگرام به دولت ابلاغ نشده است

تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به اظهارات یكی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد فیلتر اینستاگرام براساس تصمیم حاكمیت، گفت: هیچ 'امر حاكمیتی'بر انسداد اینستاگرام به دولت ابلاغ نشده است.

به گزارش ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی روز دوشنبه در حساب كاربری اش در توییتر نوشت: نظر یك نهاد، نظر 'حاكمیت' نیست. هیچ 'امر حاكمیتی' بر انسداد اینستاگرام به دولت ابلاغ نشده است. در مجلس، به آقای كریمی قدوسی عرض كردم كه چه نهادی برای اولین بار نسخه‌های فارسی را طرح و حمایت كرد و ما نقشی نداریم، نمیدانم چرا این سخنان را فیلتر كرده‌اند.
‎این توییت پاسخ وزیر ارتباطات به صحبت های جواد كریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و كلات در مجلس شورای اسلامی است كه در گفت و گو با خانه ملت اظهار داشته است: آذری جهرمی به من گفت اینستاگرام را به زودی فیلتر می‌كنیم. فیلتر اینستاگرام تصمیم حاكمیت است و وزیر ارتباطات به خود من گفت به زودی انجامش می‌دهم.
كریمی قدوسی همچنین گفت: علت فیلتر نشدن اینستاگرام تاكنون، دفاع رییس جمهوری از این شبكه اجتماعی است و در این زمینه بین جهرمی و روحانی اختلاف نظر وجود دارد.هر روزی كه در اجرای این تصمیمات نظام سهل‌انگاری شود، از سیئات است.
علمی*م.ش*2017
۰ نفر