۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۸:۳۲
کد خبر: 83132899
T T
۰ نفر
ساخت جاده‌های مواصلاتی، بخش بهمن ابركوه را از بن بست خارج میكند

یزد - ایرنا - بخشدار بهمن ابركوه گفت: ساخت جاده‌های مواصلاتی در این بخش، ضمن خارج كردن آن از بن‌بست، رونق اقتصادی منطقه را به دنبال دارد.

به گزارش ایرنا ، محمدعلی اكرمی، عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی در خصوص اصلاح و ساخت مسیرها و جاده‌های مواصلاتی با قدردانی از تعامل اداره راه و شهرسازی ابركوه افزود: ساخت كمربندی و كنارگذرها نیز با توجه به ترافیك و تردد وسایل نقلیه سنگین از ضروریات است.
وی اظهار داشت : با تشكیل نشست‌هایی با شوراهای اسلامی ، برای اصلاح جاده‌ها ، مالكان اراضی برای آزادسازی و عقب ‌نشینی مسیرها همكاری خواهد شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی ابركوه نیز در این نشست گفت : در صورت آزادسازی ، به ‌زودی مسیر هفت كیلومتری جاده ابركوه - مهردشت با همكاری شهرداری‌ های ابركوه و مهردشت 2 بانده خواهد شد.
خلیل زارع افزود: جاده مواصلاتی مروست - ابركوه به طول 19كیلومتر و جاده صفاشهر فارس به اسفند آباد ابركوه نیز به طول 20كیلومتر تعریض خواهد شد.
این مسئول ضمن اعلام آمادگی برای اصلاح پیچ‌ های خطرناك ، خروجی شهر مهردشت خاطرنشان كرد: طرح‌های لازم برای اصلاح این مسیر تهیه و اجرا خواهد شد .
محمدرضا باقی پور شهردار مهردشت هم در این نشست افزود: طرح ساخت كنار گذر مهردشت از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی را مطرح كرد و در این زمینه رئیس اداره راه شهرسازی ابركوه برای زیرسازی و تأمین قیر آسفالت این مسیر قول مساعد و همكاری داد.
بخش بهمن با مركزیت شهر مهردشت دارای 14هزار نفر جمعیت و 13 روستا است در 160كیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197

سرخط اخبار استان‌ها