۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۸:۵۹
کد خبر: 83058078
T T
۰ نفر
ارسال پیامك به نمایندگان مجلس از مشهد علنی صورت می گیرد

مشهد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: عضو سابق شورای شهر مشهد و دوستان وی بطور آشكار گفته اند برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیامك ارسال كرده اند.

محمدرحیم نوروزیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خلیل موحد و دوستانش كه در حسینیه قرآن و عترت مشهد فعالیت دارند مدعی هستند پیامكها تهدیدآمیز نبوده و ارسال آنها تنها برای اطلاع رسانی و امر به معروف و نهی از منكر نمایندگان مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: پیشتر، این افراد بطور آشكار در فضای مجازی موضوع ارسال پیامك به نمایندگان مجلس را اعلام كرده بودند و این اقدام كار پوشیده ای نبوده است. اگر این اقدامات مجرمانه بود دستگاه قضایی با آنان برخورد می كرد بنابراین ارسال پیامكها از نظر دستگاه قضایی جرم نبوده است.
معاون استاندار خراسان رضوی همچنین به ارسال پیامكهای تهدیدآمیز از مشهد برای نمایندگان مجلس اشاره و بیان كرد: این نوع پیامكها به صورت تهدیدآمیز، ناشناس و پنهان ارسال شده بودند. تیر ماه امسال یك خانم كه از مشهد آنها را برای نمایندگان ارسال می كرد شناسایی، احضار و با وی صحبت شد.
وی گفت: دستگاههای امنیتی پیگیری لازم را در این مورد انجام داده اند. این دو موضوع درباره ارسال پیامك به نمایندگان با یكدیگر متفاوت هستند.
خرداد گذشته یكی از نمایندگان طی تذكری با استناد به ماده 149 آیین ‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفته بود: بمبارانی از پیامكهای تهدیدآمیز را از سوی افراد ذینفع و گروههای مختلف بر روی گوشیهای تلفن همراه نمایندگان برای تغییر رأی آنها نسبت به لوایح مختلف شاهد هستیم.
3221/1858
۰ نفر