۱۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۸
کد خبر: 82965898
T T
۰ نفر

ترافیك جاده كندوان نیمه سنگین است

۱۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۸
کد خبر: 82965898
ترافیك جاده كندوان نیمه سنگین است

نوشهر - ایرنا - سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت : هم اكنون ترافیك جاده چالوس در مسیر رفت نیمه سنگین و در برگشت سنگین است.

مهدی صفایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : درزمان حاضر مسیر جنوب به شمال از تونل كندوان به سمت چالوس سنگین و بازگشت دارای ترافیك نیمه سنگین است.
وی تصریح كرد: این وضعیت ترافیكی در محدوده شهر مرزن آباد ، سیاه بیشه ، پل زنگوله و هزارچم هم سنگین اما روان است.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس از رانندگان خواست با توجه به ترافیك مسیر ، با صبر و حوصله و با رعایت سرعت مطمئن رانندگی كنند و تمامی وسایل مورد نیاز را به همراه داشته باشند.
وی همچنین از آمادگی سه تیم راهداری در مسیر 80 كیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل كندوان، ولی آباد و پل زغال در این مسیر خبر داد و گفت : در صورت نیاز این تیم ها وارد عمل خواهند شد.

* جاده چالوس عصر امروز یكطرفه می شود
براساس اعلام پلیس راه كشور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 امروز (دوشنبه) تا ساعت 24 امشب از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 19 تا زمان تخلیه بارترافیكی در مسیر بازگشت یك طرفه خواهد شد.
كرمعلی اسدی، مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را نیمه ابری اعلام كرد و گفت : هم اكنون درجه حرارت این منطقه 24 درجه سانتی گراد است.
حدود 80 كیلومتر از مسیر 160 كیلومتری جاده كوهستانی چالوس - كرج (كندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است كه بیش از 15 تونل كوچك و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.
/1295/ 1602/1899
۰ نفر