۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹
کد خبر: 82956942
T T
۰ نفر
همدلی و همراهی برای رفع مشكلات، نیاز امروز كشور است

گنبدكاووس - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیكش، كلاله و مراوه تپه درمجلس شورای اسلامی با مهم دانستن شرایط اقتصادی كشور، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر به همدلی و همراهی برای رفع مشكلات نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرام كوسه غراوی روز شنبه درجلسه شورای اداری مینودشت در شرق گلستان گفت: همدلی و همراهی مسئولان كشور فارغ از هر نوع جریان یا گروه سیاسی با یكدیگر برای رفع مشكلات مردم بویژه درحوزه اقتصادی از ضروریات امروز جامعه است.
وی افزود: با وجود اینكه مسئولان بخش های مختلف كشور تلاش های قابل تقدیری برای رفع مشكلات انجام می دهند اما بایستی این تلاش ها بیشتر از دیگر زمان ها صورت گیرد.
كوسه غراوی با بیان اینكه رفع مشكلات و كمبودها در كشور، استان و شهرستان به تنهایی امكان پذیر نیست، اضافه كرد: همكاری، هماهنگی و هم افزایی مدیران با یكدیگر، با فرماندار و نماینده مجلس در رفع مشكلات ضروری است.
وی با گله مندی از مدیران مینودشت و با تاكید بر ضرورت هماهنگی و ارتباط بیشتر با نماینده مجلس، تصریح كرد: در دو سال گذشته و از مجموع 60 تا 70 مدیر این شهرستان، تنها پنج مدیر در بیان مسائل و مشكلات و پیگیری آن با بنده ارتباط داشته اند.
نماینده مردم چهار شهرستان مینودشت، گالیكش، كلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باوجود اینكه حوزه انتخابیه بنده هفت هزار كیلومترمربع معادل یك سوم وسعت استان بوده و 440 روستا، چهار فرمانداری و تعدادی بخشداری دارد و یك نماینده برای این منطقه كافی نیست، اما باید تلاش های خود را برای رفع مشكلات مردم بیشتر نماییم.
كوسه غراوی گفت: استفاده از همه ظرفیت ها و ارتباط و هماهنگی بیشتر با مدیران ستادی شهرستانی، استانی و نماینده مجلس می تواند در رفع برخی مشكلات راهگشا باشد و نباید به خاطر مسائل جناحی و قومی، خدای ناكرده پیگیری ها برای رفع مشكلات و نیز خدمت به مردم متوقف شود.
وی همچنین بامهم دانستن مساله اشتغال و با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی پیش بینی شده بالاخص در مناطق روستایی، برلزوم اطلاع رسانی صحیح به روستاییان برای بهره مندی از این تسهیلات تاكید كرد و افزود: بسیاری از جوانان روستایی از این موضوع اطلاع ندارند.
كوسه غراوی اضافه كرد: مدیران دستگاه های اجرایی و بخشداران و دهیاران باید ظرفیت ها و فرصت های شغلی و سرمایه گذاری را برای مردم و بخش خصوصی معرفی نمایند.
شهرستان مینودشت با افزون بر 80 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
۰ نفر