۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹
کد خبر: 82953416
T T
۰ نفر
كی روش تا پایان جام ملت های آسیا می ماند

كرج-ایرنا- معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس بحث هایی كه رییس فدراسیون فوتبال دنبال كرده است، كی روش تا پایان جام ملت های آسیا با تیم ملی ایران خواهد ماند.

به گزارش ایرنا،محمدرضا داورزنی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی با كمان جمهوری اسلامی ایران در مجموعه ورزشی انقلاب كرج، در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت : كی روش در این زمینه اعلام آمادگی كرده است و با توافق صورت گرفته تا پایان جام ملت های آسیا به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران ادامه همكاری خواهد داشت.
وی اضافه كرد: پس از این رقابت ها نیز ادامه همكاری كی روش به نقطه نظرات فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال باز می گردد.
داورزنی با اشاره به بازی های تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در رقابت های جام جهانی روسیه، گفت: بازیكنان تیم ملی غیرتمندانه در این دوره از رقابت ها حضور یافتند، اگر چه تیم به مرحله بعد صعود نكردند، اما توانستند از حیثیت فوتبال و جایگاه ایران در عرصه جهانی دفاع كنند.
وی ادامه داد: در آوردگاه بزرگ جهانی كه خیلی از بزرگان دنیا نتوانسته اند در آن حضور یابند،بازیكنان تیم ملی ایران آبرو داری كرده و یك شكست، یك پیروزی و یك مساوی كسب كردند كه در تاریخ فوتبال كشورمان حماسه سازی است.
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بازی شب گذشته ایران و پرتغال گفت: دریافت پنالتی از رونالدو توانست روحیه را به بازیكنان ما بازگرداند و تا ثانیه های آخر جنگیدند.
داورزنی افزود: اگر چه تیم ما به مرحله بعد صعود نكرد، اما مردم با حضورشان در خیابان و برگزاری جشن و شادی خستگی را از تن بازیكنان و كادر تیم ملی فوتبال بیرون آوردند و با این اقدام از دلاوری های بازیكنان تیم تشكر كردند.
وی گفت: جوانان ما در رقابت های جام جهانی، غیرتمندانه جنگیدند و این برای مردم ارزشمند است و شاهد یك تاریخ سازی بودیم.
معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به حمایت وزارت از برنامه های فدراسیون فوتبال خاطرنشان كرد: وزارت ورزش نقش حمایتی از مجموعه تصمیم گیری های تمامی فدراسیون ها از جمله فدراسیون فوتبال داشته و طی 2 سال گذشته تلاش كرده تا در اجرای برنامه هایش مشكلی نداشته باشد.
تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود با مغرب به برتری یك بر صفر دست یافت و مقابل اسپانیا با یك گل شكست خورد و با تساوی در مقابل پرتغال، از صعود به دور بعدی جام جهانی بازماند.
7414/1535