۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۲۱
کد خبر: 82936183
T T
۰ نفر

خسارت سیل به شهرك صنعتی اشتهارد جبران می شود

۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۲۱
کد خبر: 82936183
خسارت سیل به شهرك صنعتی اشتهارد جبران می شود

كرج-ایرنا- معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان شهرك های صنعتی كشور با اشاره به خسارت سیل به دیوارهای برخی واحدهای تولیدی و زیر ساخت ها در شهرك صنعتی اشتهارد استان البرز،گفت: بیش از 90 درصد این خسارات جبران می شود.

به گزارش ایرنا، عزیز محمدی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای خسارت دیده از سیل هفته جاری در شهرك صنعتی اشتهارد در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این شهرك صنعتی دارای بیش از یكهزار واحد صنعتی فعال است كه 3 روز پیش سیلاب خساراتی به آن وارد كرد.
وی اضافه كرد: 3 روز پیش در كمتر از 30 دقیقه بارندگی رگباری حدود 20 میلی متر در اشتهارد بارندگی داشتیم كه به علت نفوذ ناپذیری اراضی بالا دست، سبب جاری شدن سیلاب در شهرك صنعتی اشتهارد شد.
محمدی اظهار داشت: وقوع این سیلاب سبب خساراتی به برخی زیر ساخت های شهرك شده و به صورت محدود خرابی دیوار محوطه برخی از این واحدها را داشته ایم.
وی گفت: همچنین بخشی از آسفالت معابر، جدول كشی و كانال های آب های شهرك صنعتی اشتهارد خسارت دید.
محمدی با اشاره به اینكه میزان دقیق خسارت وارده را كارشناسان باید مشخص كنند، بیان داشت: وجود كانال هدایت آب سطحی در پائین دست شهرك صنعتی اشتهارد ، نقش موثری در كاهش خسارات داشت.
شهرستان اشتهارد واقع در 70 كیلومتر جنوب غربی كرج مركز استان البرز 3 روز پیش براثر بارش شدید باران برخی مناطق آن با مشكل جاری شدن سیلاب مواجه شد كه 2 سرنشین یك خودرو نیز مجروح شدند.
7414/ 6155
۰ نفر