۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۴۳
کد خبر: 82840973
T T
۰ نفر
خطیب جمعه كنگان :ایجاد یاس و ناامیدی درجامعه حركت درمسیر دشمن است

بوشهر- ایرنا - امام جمعه موقت كنگان استان بوشهرگفت: ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به آینده زندگی و امور مردم با هر دیدگاه و تفكری كه انجام شود حركت در مسیر دشمن است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی حیدری در اجتماع نمازگزاران كنگانی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد نا امیدی درجامعه اظهار داشت: هر گونه پاشیدن بذر ناامیدی در بین مردم آب در آسیاب دشمن ریختن است.
وی با تبیین فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص امیدوار نمودن مردم و بیان خدمات نظام كارآمد دینی گفت: به تعبیر و فرمایش رهبری ، بزرگترین جهاد در میدان تبلیغات ، امیدوار كردن مردم به آینده است.
خطیب جمعه كنگان یادآورشد: امروز بهترین راه برای خوشحال نمودن رهبر فرزانه انقلاب و ملت بزرگ ایران كمك به تحقق اقتصاد مقاومتی و حل مسئله اشتغال است.
حیدری با تقدیر از برگزاری باشكوه مراسم فاطمیه در شهرستان كنگان به موضوع طرح تشكیك در شهادت حضرت زهرا (س) توسط برخی افراد اشاره و با بیان اینكه فاطمیه سند حقانیت و مظلومیت شیعه است افزود: طرح چنین مسائلی در جامعه ضمن آزردگی خاطر جامعه بزرگ شیعه مخل در وحدت است.
وی افزود: همه باید در تحكیم وحدت امت اسلامی بكوشند از هرگونه اظهار نظر نسنجیده ای كه موجب اختلاف شود اجتناب كنند.
امام جمعه موقت كنگان در پایان با محكوم نمودن اقدام اغتشاش گران داعشی مسلك در تهران و تسلیت شهادت شماری از نیروهای انتظامی و بسیج گفت: مسئولان امر باید با اقتدار با عاملان این جنایت برخورد قانونی كنند.
7208/ 6045