۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۰۴
کد خبر: 82840241
T T
۰ نفر
زهرا نعمتی بهترین ورزشكار معلول تیراندازی با كمان جهان شد

تهران- ایرنا- «زهرا نعمتی» در میان پنج كاندیدای بخش پارا تیر و كمان از 5 كشور جهان، با اختلاف رای بالا به عنوان بهترین ورزشكار سال 2017 انتخاب شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از فدراسیون جانبازان معلولین، «زهرا نعمتی» پس از نظرسنجی فدراسیون جهانی تیراندازی با كمان، به عنوان بهترین كماندار پارالمپیكی سال ۲۰۱۷ جهان شناخته شد.
نعمتی، برترین كماندار پارالمپیكی سال 2017 جهان بعد از كسب این عنوان گفت: این عنوان با حمایت همه جانبه مردم عزیز ایران به دست آمد و سال ۹۶ با تمام فراز و نشیب هایش برایم بی نظیر بود.
وی افزود: برای كسب این عنوان خیلی خوشحالم چرا كه با حمایت همه جانبه مردم اعم از ورزشكاران، هنرمندان و دیگر اقشار جامعه همراه بود و این حمایت برای من بسیار ارزشمند و خوشایند است.
دارنده دو نشان طلای بازی های پارالمپیك خاطرنشان كرد: در سالهای اخیر عناوین و هدیه های زیادی دریافت كردم اما همیشه آنهایی كه با حمایت و رای مستقیم مردم بوده است برایم طعم دیگری دارند و لذت بخش تر هستند و از ملت عزیز ایران كه مثل همیشه به من انگیزه دادند و پشتیبانی كردند، سپاسگزاری می كنم.
بهترین كماندار پارالمپیكی سال ۲۰۱۷ افزود: در نظرسنجی فدراسیون جهانی كمانداران مطرحی از روسیه، انگلستان، چین و برزیل نیز برای كسب عنوان بهترین كماندار سال ۲۰۱۷ با من رقابت كردند و مسلما این ورزشكاران نیز در كشور خود از محبوبیت برخوردار بودند اما رای مردم و همین طور آرای بین المللی باعث شد بیشترین درصد آرا به نام من ثبت شود.
كماندار پرافتخار كشورمان گفت: سال ۹۶ با فراز و نشیب های زیادی برای من همراه بود و این عنوان حسن ختامی است برای این سال بی نظیر و امیدوارم در سال جدید، روزهای بهتری برای مردم عزیز كشورم در راه باشد و بتوانم همچنان برای كشورم افتخار آفرینی كنم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **1528 **1055
۰ نفر