۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۶:۵۴
کد خبر: 82836331
T T
۰ نفر
چهارمحال وبختیاری میزبان جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان

شهركرد- ایرنا- مدیركل بهزیستی چهارمحال وبختیاری گفت: این استان اسفندماه سال جاری میزبان پنجمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان آفتاب است.

محمد میرزایی روز یكشنبه در آیین رونمایی از پوستر جشنواره افزود: این جشنواره با حضور 250 نفر از معلولان هنرمند در حوزه تئاتر از استان های تهران، اصفهان، قم، البرز، مركزی و چهارمحال وبختیاری از 12 تا 15 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
وی گفت: 123 اثر از 6 استان كشور به دبیرخانه جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان در شهركرد ارسال كه پس از 2 مرحله بازبینی و بازخوانی آثار 20 اثر برتر نمایشنامه انتخاب شده است.
وی بیان كرد: 5 اثر برتر از استان چهارمحال وبختیاری در جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان به نمایش در خواهد آمد.
وی اظهار كرد: در زمان برگزاری جشنواره 8 داور ملی بهترین های بازیگری، موسیقی، كارگردانی، تهیه كنندگی، و نمایشنامه نویسی را از بین آثار برتر انتخاب می كنند.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار چهارمحال وبختیاری نیز در این آیین با اشاره به فعالیت های سازمان بهزیستی در حوزه های مختلف در راستای رفع مشكلات و نیازهای جامعه هدف از جمله مسكن، اشتغال، آموزش و رفع نیازهای بهداشتی و درمانی افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری یكی از راه های معرفی توانمندیهای این قشر به جامعه و ایجاد نشاط و شادی بین جامعه هدف است.
جعفر مردانی افزود: برگزاری این جشنواره به منظور دستیابی همگان به توانمندیهای معلولان و یافتن زبان مشترك بین معلولان و جامعه از برنامه های به حساب می آید.
به گزارش ایرنا، هم اكنون 32 هزار معلول در استان چهارمحال وبختیاری شناسایی شده كه از این تعداد بیش از 5 هزار معلول مستمری بگیر دائم هستند.
7360/6021