۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۰
کد خبر: 82700502
T T
۰ نفر

كشف بیش از یك تن تریاك در بوشهر

۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۰
کد خبر: 82700502
كشف بیش از یك تن تریاك در بوشهر

بوشهر- ایرنا- با اقدامهای اطلاعاتی عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره كل اطلاعات بوشهر، یك تن و 300 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك در این استان كشف شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره كل اطلاعات استان بوشهر اعلام كرد: این میزان مواد افیونی درقالب دو عملیات جداگانه در روزهای 18 و 19مهرماه كشف شد.
این محموله ها پس از بارگیری از یكی از مناطق دریایی استانهای همجوار به جنوب استان بوشهر (شهرستان كنگان) منتقل تا پس از تخیله، برای توزیع به داخل كشور تحویل اعضای باند شود.
روابط عمومی اداره كل اطلاعات استان بوشهر اعلام كرد:درهمین رابطه چهار نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و سه دستگاه خودرو آنان نیز توقیف شد.
پرونده سوداگران برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان بوشهر شده است.
ستاد خبری اداره كل اطلاعات استان بوشهر آمادگی خود را برای دریافت گزارشهای مردمی از طریق شماره تلفن 113و صندوق پستی 1111 اعلام كرده است.
در همین راستا دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان بوشهر نیز در هفته جاری در گفت وگو با ایرنا اعلام كرد: از ابتدای سال جاری تاكنون 12 تن انواع موادمخدر در این استان كشف شده است.
ارسطو تركمان منش افزود: كشف این میزان مواد مخدر با تلاش پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی و سربازان گمنان امام زمان(عج) در اداره كل اطلاعات استان بوشهر انجام شده است.
وی با اشاره به اینكه بیشترین میزان موادمخدر كشف شده در بوشهر تریاك است گفت: قاچاقچیان دستگیر شده در این استان بیشتر سرشبكه های اصلی و افراد سابقه دار هستند كه قصد داشتند محموله های خود را از مسیرهای حوزه استان بوشهر به استان های همجوار، مركزی و از طریق دریا به كشورهای حوزه خلیج فارس منتقل كنند.
6047/6045**خبرنگار: مونا عیدان*انتشاردهنده: اكبر اقبال مجرد
۰ نفر