ارتباط مردم با باشگاه های فوتبال روی خط ثابت برقرار می شود

تهران - ایرنا - سازمان لیگ فوتبال و شركت مخابرات تفاهمنامه ای را امضا كردند كه با اجرایی شدن آن مردم می توانند با خط ثابت تلفن با تیم های مورد علاقه خود ارتباط برقرار كرده و حتی بازی ها را روی بستر اینترنت از تلویزیون تماشا كنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، این تفاهمنامه ظهر امروز (سه شنبه) در حاشیه هجدهمین نمایشگاه تله كام به امضای رسول سراییان مدیر عامل شركت مخابرات ایران و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال رسید.
مدیرعامل شركت مخابرات ایران در این آیین وجود یك خط تلفن در هر منزل فرصت مناسبی برای ارائه خدمات ارتباطی ثابت در بخش ورزش دانست افزود: امضای این تفامنامه كمك خواهد كرد با قرار گرفتن ارتباطات بخش ثابت كشور در كنار فدراسیون های ورزشی مردم بتوانند از خدمات خوب این بخش استفاده كنند.
وی ادامه داد: قرار گرفتن ارتباطات ثابت در بخش ورزش نوید بخش ارایه خدمات متنوع تر و بهتری مانند امكان هواداری در محل سكونت است و می توان از این فرصت برای تولید محتوای ورزشی نیز استفاده كرد.
سراییان با اشاره به تلاش شركت مخابرات ایران برای اتصال خانه های مردم به فیبر نوری گفت: اتصال به فیبر نوری و همچنین اتصال به بخش ورزش كشور امكان بهره مندی مردم از تماشای فوتبال بر بستر پیشرفت 4k را فراهم خواهد كرد ضمن آنكه مردم می توانند لحظه های حساس مسابقه ها را در منزل ببینند.
مدیرعامل شركت مخابرات از تلاش برای اجرایی شدن تفاهمنامه ظرف یك تا دو ماه آینده داد و افزود: هرگاه زیرساخت ها در هر استان فراهم شود، اتصال برقرار خواهد شد و مردم می توانند از خدمات مخابرات بخش ورزش برخودار شوند.
وی آمدن ارتباطات ثابت در بخش ورزش را تحولی نوین برای آسایش بیشتر مردم دانست.

** امكان هواداری ورزشی روی بستر تلفن ثابت فراهم شد
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در این مراسم به قراردادهایی كه پیشتر در بخش ارتباطات سیار به امضا رسیده بود، اشاره كرد و گفت: ارتباطات سیار موقتی است و مردم انتظار داشتند در منزل خود نیز از طریق بخش ارتباطات با باشگاه های مورد علاقه خود ارتباط داشته باشند كه امضای تفاهمنامه به این تقاضا پاسخ می دهد.
وی ادامه داد: انتظار می رود با اجراشدن این تفاهمنامه مردم بتوانند خدمات مورد نیاز خود در بخش ورزش را با كیفیت خوب و در منازل خود بر بستر تلفن ثابت دریافت كنند.
تاج اجرای این قرارداد را درآمدزایی خوب برای باشگاه های ورزشی توصیف كرد و از اجرای آن استقبال كرد.
به گزارش ایرنا، پیش از این فدراسیون فوتبال با امضای قراردادی با همراه اول و راه اندازی سامانه هواداری، امكان هواداری تیم های فوتبال را در بستر تلفن همراه فراهم كرده بود.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با كانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
اقتصام **2078*2025*خبرنگار:محمد مهدی بهرامی*انتشار: لیلا جودی
۰ نفر